Monnari zajmie w Galerii Świdnickiej lokal o powierzchni 133,3 mkw. W swojej ofercie posiada eleganckie i markowe stroje, kreowane z myślą o kobietach powyżej 30. roku życia. Monnari jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek odzieżowych na polskim rynku.
-
Marka Monnari wzbogaci odzieżową ofertę Galerii Świdnickiej o ekskluzywne i szykowne kreacje oraz elegancką modę na co dzień. Mamy nadzieję, że każda z pań znajdzie tam dla siebie coś wyjątkowego – mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.
Wśród najemców galerii są między innymi takie marki, jak: Apart, CCC, Centro, Cropptown, Diverse, Esotiq, House, Mohito, Orsay, Reserved, a także sieci: Drogeria Natura, Empik, Intermarche, Kolporter, Media Expert, Rossmann czy Vision Express. Znajdą się w niej również: centrum fitness, kino Cinema 3D oraz restauracje: Broaster Chicken, Choice, Efez, Siciliano, Raz Dwa Trzy i Cafe Vanilia.
Obiekt powstał w ścisłym centrum Świdnicy, na miejscu nieistniejących już Zakładów Elektrotechniki Motoryzacyjnej. Jego powierzchnia całkowita wynosi 24 tys. mkw. To jedyna galeria handlowa w mieście, liczącym blisko 60 tys. mieszkańców. Prace związane z budową elewacji oraz dojazdem do obiektu zostały zakończone. Te dotyczące dogodnej komunikacji w rejonie obiektu warte są 4 mln zł i zostały sfinansowane przez Rank Progress.
Zobacz sklepy Monnari w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Monnari
Tagi: