Kolejny etap kampanii wizerunkowej KFC

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-03 | 17:28
„Poznaj nas bliżej!” – pod takim hasłem restauracje KFC rozpoczęły ubiegłego lata kampanię, której założeniem było przybliżenie wielbicielom smaku kurczaków KFC kulisów przygotowywania potraw, pokazanie restauracji dosłownie „od kuchni”, by w wiarygodny sposób podkreślić świeżość i jakość produktów KFC.
- Pod względem treści przekazu nic się w naszej kampanii nie zmienia - mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC. - Nadal najważniejszą sprawą jest pokazanie, dlaczego nasze kurczaki smakują wyjątkowo. Poszerzamy tym razem zasięg zintegrowanych kanałów komunikacji, więcej tu teraz szczegółowych informacji i interaktywnej zabawy, do której włączamy nie tylko konsumentów, ale także pracowników restauracji KFC. Niezmiennie słowem klucz pozostaje świeżość.
 
Kody QR to nie jedyne „świeże” pomysły na wykorzystanie nowych technologii w kampanii SO GOOD. Inną ciekawą propozycją, która spotkała się z bardzo dobrym odbiorem ze strony fanów marki, była niedawna akcja w restauracjach KFC z wykorzystaniem gry w technologii Augmented Reality. Akcja zyskała również uznanie ekspertów zdobywając główną nagrodę w tegorocznym konkursie kreatywnym MIXX AWARDS w kategorii „Najlepsze wykorzystanie nowych mediów”.
Interaktywność kampanii SO GOOD podkreśla nowy serwis internetowy KFC, który  doskonale oddaje charakter marki – dynamicznej i nowoczesnej. Podobnie jak wcześniej można tu znaleźć wszelkie informacje dotyczące oferty marki – menu, aktualnych promocji, czy lokalizacji restauracji. To co jednak w sposób szczególny wyróżnia tę stronę to specjalnie zaprojektowana sekcja Od Kuchni.
- Można powiedzieć, że są to wirtualne drzwi na zaplecze naszych restauracji. – mówi Katarzyna Ogórek, Digital Marketing Manager KFC. - Tu pokazujemy, w jaki sposób kucharze przygotowują nasze dania, tu można dowiedzieć się od jakich dostawców pochodzą, obejrzeć relację z fabryki frytek, posłuchać zaskakujących odpowiedzi na pytania zadane w sondzie ulicznej, czy wreszcie  spróbować swoich sił w „świeżym” quizie KFC. Wszystko po to, by przybliżać markę, obalać mity na jej temat, a nawet inspirować do tworzenia nowych, ciekawych kompozycji smakowych wraz z KFC.
Nowy serwis marki ma także swoją wersję mobilną , dla osób, które najchętniej z Internetu korzystają przy użyciu telefonu komórkowego. Serwis wyposażony został m.in. w praktyczny i prosty w obsłudze lokalizator, który sprawnie wyszukuje restauracje KFC położone najbliżej miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy.
Ryż imbirowy z pikantnym kurczakiem, quesadillas el polo, czy sałatka śródziemnomorska to tylko niektóre z dań, z wykorzystaniem kurczaka z KFC, które znaleźć można w oryginalnej  książce kucharskiej dostępnej w nowym serwisie. Inne propozycje, jak np. torcik z fety i pomidorów, dwukolorowy krem z brokułów i pomidorów czy brzoskwinie zapiekane w jogurcie są ich doskonałym uzupełnieniem.
- Dania dostępne w naszej książce opracowane są pod kątem różnych okazji i umiejętności kulinarnych. Znaleźć tu można zarówno przepis na szybką przekąskę „w 5 minut”, jak i romantyczną kolację przy świecach. W ten sposób pokazujemy, jak inspirujący może być charakterystyczny smak kurczaków KFC. Liczymy, że nasi fani chętnie będą korzystać z naszej książki, a być może podzielą się z nami także nowymi pomysłami. – dodaje Katarzyna Ogórek.
Przepisy z nowej książki już dziś są pretekstem do wielu dyskusji fanów marki zgromadzonych na fan page’u. Dodatkowo, opinie fanów dotyczące ulubionych potraw w KFC pojawiają się w pasku rekomendacji na nowej stronie marki pod każdą pozycją z menu restauracji.
Nowy serwis internetowy KFC SO GOOD opracowany został przez agencję Red8 Digital wspólnie z zespołem KFC odpowiedzialnym za digital marketing, we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller, która odpowiedzialna jest także za działania PR w ramach kampanii.
Zobacz restauracje KFC w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kolejny etap kampanii wizerunkowej KFC

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.