Kolejny etap kampanii Levi′s "Go Forth”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-13 | 12:00
W tym sezonie marka Levi’s rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię „Go Forth”– program wsparcia współczesnych Pionierów z całego świata. Wprowadzona wyłącznie za pośrednictwem Facebooka kampania Levi’s "Go Forth” wykorzystuje siłę połączonej za pomocą internetowej sieci społeczności, aby dokonywać pozytywnych zmian. Od czasu wprowadzenia kampanii, liczba fanów Levi’s zwiększyła się do 7.2 miliona na całym świecie.
Celem marki Levi’s jest zainspirowanie fanów do wspierania ludzi, którzy tworzą lepsze jutro. Poprzez udział w prostych aktywnościach społecznościowych fani mogą wspierać pionierskie indywidualności, które walczą o pozytywne zmiany naszych czasów.
Druga odsłona kampanii społecznej ′Go Forth′ wspiera południowoafrykańską organizację Thanda.org i jej inspirującą liderkę Angelę Larkan. AIDS jest jedną z najbardziej wyniszczających plag w dzisiejszym świecie i jest największym wyzwaniem, przed jakim stoją młodzi mieszkańcy Republiki Południowej Afryki. To właśnie HIV/AIDS sprawiło, że miliony dzieci zostały sierotami i żyją w ubóstwie bez dostępu do edukacji. Thanda.org stara się walczyć z biedą oraz HIV/AIDS wdrażając w życie nową strategię opierającą się na współpracy ze społecznością lokalną w najbiedniejszych, rolniczych obszarach Afryki.
Do przygotowania tej kampanii marka Levi’s wykorzystuje potencjał jednej z najbardziej wpływowych platform społecznościowych dzisiejszych czasów - Twittera. Poprzez „tweetowanie” ludzie mogą wyrazić swoje poparcie dla Angeli i organizacji Thanda.org, które przekona znajomych do zrobienia tego samego na swoich profilach.  Historia Angeli Larkan i Thanda.org znajdzie się także w zakładce na stronie Levi’s Facebook. Celem marki jest podniesienie świadomości ludzi na temat działalności organizacji Thanda.org oraz przekonanie fanów do pokazywania swojego poparcia dla tej niezwykle prężnie działającej organizacji na Twiterze. Dzięki każdemu wpisowi Levi’s pomoże 145 sierotom, a tym samym każdy z nas umożliwi im zdobycie edukacji i wyżywienia.
- Nasza kampania społeczna ‘Go Forth’ pomaga odnaleźć i zwrócić uwagę na ludzi – jak Angela Larkan – którzy oddają się działalności na rzecz zmiany świata w którym żyją - mówi Becca Van Dyck, globalna dyrektor marketingu dla marki Levi’s. - Mamy nadzieję zainspirować ludzi aby dołączyli do nas, wspierając niezwykle ważną pracę jaką wykonuje Angela, jej organizacja Thanda.org i współcześni młodzi Pionierzy na całym świecie.
Angela Larkan, założycielka organizacji Thanda.org mówi: - Przyszłość Republiki Południowej Afryki będzie kreowana przez kolejne pokolenia i to właśnie teraz, przyszli lekarze, liderzy, prawnicy i rodzicie toczą swoje bitwy samotnie przeciw ubóstwu i AIDS. Jesteśmy zobowiązani by im pomóc, a dzięki akcji marki Levi′s  wspierającej projekt Thanda.org każdy może pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Wsparcie dla Thanda.org jest poszerzeniem działań marki Levi’s w ramach przeciwdziałania pandemii HIV/AIDS. 1982 roku, Levi Strauss & Co. rozpoczęło swoją pierwszą akcję, która miała uświadamiać na temat HIV i zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa poprzez edukację. Oprócz zwiększenia dostępności do kompleksowego leczenia HIV/AIDS i opieki nad wszystkimi pracownikami i ich rodzinami na całym świecie, marka zobowiązała się do szerokiej, strategicznej współpracy na wielu rynkach na całym świecie. W Republice Południowej Afryki, poprzez innowacyjną kampanię "Red for Life” marka Levi′s nawiązała współpracę z lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz zainteresowanymi stronami w celu zapewnienia społeczności darmowego i łatwego dostępu do poradnictwa i testów medycznych. Od momentu powstania, ponad 500.000 ludzi w Afryce Południowej zrobiło testy w ramach tego projektu.
Zobacz sklepy marki Levi′s w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Levi′s
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kolejny etap kampanii Levi′s "Go Forth”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.