W związku z 10 urodzinami Arkady Wrocławskie szykują dla swoich klientów kolejne nowości i niespodzianki. Po zmianie logo i wprowadzeniu nowego sloganu reklamowego przyszedł czas na modernizację wnętrz. Wszystko dla większego komfortu i wygody klientów.
10 urodziny Arkad Wrocławskich to doskonały czas nie tylko na wprowadzenie nowego logo i sloganu reklamowego („Pozytywnie. Codziennie”), ale także na refreshing wnętrz. Zaplanowane prace remontowe są odpowiedzią na oczekiwania klientów i aktualne trendy rynkowe. Wszystko, by stworzyć w Centrum spójny, nowoczesny, a przy tym przyjazny klimat.
Pierwsze prace remontowe rozpoczęły się od toalet na poziomie 1. W najbliższym czasie pomieszczenia te zyskają nowoczesny wygląd, większy komfort i wygodę użytkowania. Kolejno będą remontowane toalety na poziomie -1 i 0. Następnie strefa gastronomiczna, przedsionki windowe i pasaż.
Wierzymy, że zaplanowane zmiany wnętrz naszego Centrum zostaną pozytywnie odebrane przez naszych najemców, a przede wszystkim przypadną do gustu klientom. Dołożymy wszelkich starań, aby prowadzone remonty w jak najmniejszy sposób wpływały na codzienne funkcjonowanie Arkad Wrocławskich
– mówi Krzysztof Szargawiński, Dyrektor Zarządzający, LC Corp SA.