Centrum Handlowe Rondo wprowadziło kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Tym razem wdrożyło popularny na świecie system beaconów, czyli specjalnych nadajników zamontowanych w centrum handlowym, za pomocą których można komunikować się ze smartfonami klientów i przesyłać im aktualne oferty rabatowe dostępne w Rondzie.
Zasada działania beaconów jest bardzo prosta. Klient, który znajduje się w pobliżu jednego z ponad 20 sensorów Q-Beacon zlokalizowanych na terenie CH Rondo oraz posiada telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth jest rozpoznawany przez beacona i może otrzymywać spersonalizowane informacje na swojego smartfona. Otrzymywana wiadomość może być tekstem, zdjęciem, wskazówką nawigacyjną lub kuponem rabatowym.
-
Centrum Handlowe Rondo to jedno z pierwszych centrów handlowych w Bydgoszczy, które zdecydowało się na wprowadzenie technologii Q-beacon, której celem jest wsparcie sprzedaży. Jestem przekonana, że wdrożone rozwiązanie przypadnie do gustu naszym klientom, którzy oczekują ciekawych i szybkich informacji o trwających promocjach – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego Rondo.
Tagi: