Silesia City Center kontynuuje proces modernizacji i zmian w swojej ofercie. Koniec stycznia i początek lutego przyniósł serię nowych otwarć. Do grona najemców dołączyły m.in. Swiss, Celebrity, Euroyoung i Clinique.
Takie marki tylko w Silesii
Silesia City Center stawia na unikalnych najemców. Do tego grona dołączyły właśnie 3 kolejne marki, do tej pory nie dostępne w galeriach handlowych na Śląsku.
Dzięki prowadzonej od października 2015 modernizacji, na przełomie stycznia i lutego otwarto w Silesii salon z ekskluzywnym obuwiem Celebrity, a także butik dla dzieci Euroyoung. W ofercie tego ostatniego można znaleźć dziecięce ubrania i dodatki m.in. Emporio Armani, Monnalisa, Liu Jo, Pepe Jeans i Twin Set.
Także oferta kosmetyczna Silesii zyskała nowego najemcę. W połowie lutego swój pierwszy butik w regionie uruchomiła amerykańska marka Clinique. W ofercie salonu znaleźć można kosmetyki do pielęgnacji i makijażu oraz perfumy. Na miejscu można również wykonać badanie skóry oraz zasięgnąć opinii konsultantów. To dopiero trzeci salon Clinique w Polsce.
-
Te trzy nowe otwarcia pokazują, w jakim kierunku idzie nowe portfolio najemców Silesia City Center. Chcemy dysponować niezwykle świeżą ofertą, na którą złożą się popularne marki sieciowe oraz marki unikalne, dostępne tylko u nas, a także marki z wyższej półki. To obecnie najmocniejsza strona naszego centrum handlowego - mówi Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.
Ale dzięki zmianom zyskują także poszczególne sektory oferty Silesii. Pod koniec stycznia swój salon w Silesii uruchomiła marka Swiss. W ofercie salonu można znaleźć zegarki damskie i męskie takich marek jak m.in. Michael Kors, Bering, Tommy Hilfiger czy Marc by Marc Jacobs. To już 12 salon z zegarkami w Silesii - pod tym względem Silesia jest liderem na Śląsku.
Zmienili adresy
Ale to nie jedyne ruchy na mapie najemców. Po relokacji i remoncie w nowej odsłonie zaprezentowała się marka Tatuum. Sieć w ostatnich tygodniach przechodziła metamorfozę, zmieniając logotyp i odświeżając swój wizerunek. Salon w Silesii jest jednym z pierwszych w Polsce, jaki został stworzony według nowej koncepcji.
Również po przeprowadzce i w nowej odsłonie zaprezentowało się Intimissimi. W ofercie Intimissimi można znaleźć bieliznę damską i męską, a także koszulki nocne i dodatki bieliźniarskie. -
Cieszy nas, że najemcy, którzy są z nami od lat rozwijają się razem z nami. Dla wielu marek modernizacja stała się okazją, nie tylko do odświeżenia swojego salonu, ale także do poszerzenia działalności handlowej na większej powierzchni lub w nowym koncepcie - mówi Monika Pyszkowska.
Spore zmiany
Modernizacja oferty Silesia City Center trwa już ponad 4 miesiące. Według założeń potrwa do wiosny i obejmie blisko połowę oferty centrum. Wśród planowanych otwarć Silesia już teraz zapowiada salony m.in. Hugo Boss i Gant. Z kolei dzięki wprowadzonym zmianom pod dach galerii zawitały już takie marki jak: Bohoboco, Twin Set, Chantelle, Guess by Marciano, Longcham, Chiara, Nespreesso, Lidia Kalita, Gerry Weber, Baldinini czy Minty Dot. Swoje salony relokowali m.in. Big Star, Kazar, Komputronik, Lacoste i Bytom.
Tagi: