Marka Pull&Bear skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, preferujących swobodny styl casual. Jej ubrania cechuje nieco nonszalancki styl i oryginalne fasony. Powierzchnia sklepu tej marki w CH Pogoria wyniesie 390 m2.
Bershka to z kolei marka powstała z myślą o młodszych klientach. Jej założeniem jest tworzenie sklepów, które byłyby miejscem spotkań ulicznej mody, muzyki oraz sztuki.
W Pogorii salon Bershka zajmie 540 m2.
-
Marki grupy Inditex cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Ich produkty cechuje wysoka jakość i świetny design. Obecność kolejnych marek tej grupy w Pogorii to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów na markową modę – komentuje Karol Bartos, Vice President - Asset and Development Management, MGPA.
Bershka oraz Pull&Bear to kolejne, po Stradivarius, marki grupy Inditex dołączające do grona najemców CH Pogoria. W ostatnim czasie do najemców centrum dołączył także Multifood, który wzbogaci ofertę gastronomiczną centrum.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Pogoria
Zobacz wszystkie sklepy w CH Pogoria
Tagi: