Do końca września o jesiennych kolekcjach w Pasażu informować będą na tle Mostu Piaskowego nowe twarze Pasażu - Katarzyna Sobolewska i Adam Sadowski. -
Chcieliśmy, aby ambasadorami naszego Centrum stali się mieszkańcy Wrocławia, a nie modele – wyjaśnia Agnieszka Lis z CHR Pasaż Grunwaldzki.
W zorganizowanym 4 czerwca castingu Pasażu Grunwaldzkiego udział wzięło około 600 osób. Jury złożone m.in. z fotografów i specjalistów z agencji reklamowej, wyłoniło kilkanaście osób, które zaproszono do udziału w profesjonalnych sesjach zdjęciowych. Zwycięzcami pierwszego etapu zostały Natalia Brudniak i Maja Jarczewska. Ich zdjęcia trafiły łącznie na kilkadziesiąt nośników reklamowych, m.in. billboardów, citylightów, plakatów wewnątrz Pasażu Grunwaldzkiego oraz na stronę internetową Centrum.
-
Wraz z wrocławianami, wchodzimy także wizualnie w miejski krajobraz – dodaje Agnieszka Lis. -
Jesienią bohaterami drugiego planu stały się Most Piaskowy – najstarsza żelazna przeprawa rzeczna w mieście, a także widoczne z oddali wieże Katedry. Każdego sezonu zajrzymy w inne miejsce.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi: