Akcja w przestrzeni miejskiej to kolejna odsłona działań prowadzonych w ramach ogólnopolskiej kampanii marki „Costa Cofee – Kawiarnia z serca Londynu”. Firma przy współpracy z fanami, wybrała symbole 6 polskich miast – Syrenkę Warszawską, łódzką kamerę filmową, wrocławskie krasnale, poznańskie koziołki, Smoka Wawelskiego oraz gdańskiego Neptuna.
Do współpracy przy tworzeniu murali zostali zaproszeni uznani,
niezależni artyści – graficy i ilustratorzy, dzięki czemu w każdej
lokalizacji powstanie unikatowy mural.
Przez cały maj można
podziwiać miejskie dzieła sztuki w stolicy na „Patelni”, w Łodzi przy
ul. Nowomiejskiej i we Wrocławiu na ul. Piłsudskiego. W czerwcu będzie
można obejrzeć murale w wykonaniu Karola Banacha w okolicach Św. Marcina
w Poznaniu, a w lipcu będzie możliwość zobaczenia dzieła Aleksandry
Osadzińskiej na Wawelu.
Tagi: