Superbrands to nagroda, przyznawana przez jury składające się z niezależnych ekspertów i biorące pod uwagę opinie konsumentów. Wyróżnienie dla Sephory to kolejny dowód uznania dla wyjątkowości marki. Status Superbrands jest dowodem, że Sephora wypracowała sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Mówi też klientom o przewadze marki nad markami konkurencyjnymi oraz jej wyjątkowej sile i rozpoznawalności. Na początku lutego Sephora otrzymała także wyróżnienie CEE Retail Real Estate of the Year 2011 w kategorii Speciality Retailer of the Year over 100 sqm (sklep specjalistyczny o powierzchni ponad 100 mkw.).
-
Nagrody te są dowodem uznania dla sieci naszych perfumerii i dla starań wszystkich pracowników, by zapewnić klientom najwyższą jakość i niepowtarzalne doznania podczas wizyty w Sephora. Szczególnie dumni jesteśmy ze wszystkich nagród, o których przyznaniu decydują klienci, dlatego tak cieszy nas, że jesteśmy laureatem nagrody Superbrands, której nowa formuła zakłada wpływ badań konsumenckich na decyzje jury. Dla Sephora potrzeby i oczekiwania klientów zawsze stoją na pierwszym miejscu. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że uhonorowana została nasza nieustająca innowacyjność w oferowaniu klientom najwyższej jakości produktów i usług zgodnych z najnowszymi światowymi trendami w wizażu, pielęgnacji i zapachach - powiedział Michał Dominik, dyrektor generalny, Sephora Polska i Czechy.
Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem, przyznawanym od 16 lat w ponad 80 krajach. W tym roku międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. przeprowadziła już szóstą edycję konkursu na najsilniejsze polskie marki. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów podjęło decyzję o przyznaniu nam nagrody w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marki Sephora, unikalnego charakteru korzyści, które oferuje, oraz siły więzi z klientami. Doceniono wysoką reputację marki w sektorze i trwałą przewagę nad konkurencją. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku, wraz z Radą Marek, zadecydowała reprezentacyjna grupa osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.
CEE Retail Real Estate of the Year 2011 w kategorii Speciality Retailer of the Year over 100 sqm (sklep specjalistyczny o powierzchni ponad 100 mkw.) to wysokiej rangi nagroda za osiągnięcia
w branży detalicznej, przyznana Sephora przez wydawnictwo EuropaProperty. W czwartej edycji nagród CEE Retail Real Estate Awards, które przyznawane są firmom, sieciom handlowym oraz ich przedstawicielom realizującym wybitne projekty w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Sephora pokonała konkurentów ubiegających się o wyróżnienie w tej kategorii. Jury doceniło m.in. utrzymanie pozycji lidera sprzedaży rynku kosmetyków luksusowych oraz aktywność w zakresie innowacyjnych projektów, wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, a także skuteczne zachęcenie ich do udziału w wydarzeniach i akcjach prowadzonych przez Sephora.
Zobacz perfumerie Sephora w centrach handlowych
Tagi: