Do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyła marka Swarovski. Sklep z biżuterią, akcesoriami i kultowymi, kryształowymi figurkami powrócił na mapę galerii handlowej Manufaktury po 4 latach.
Elegancki salon mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 49,2 m kw. To 26. firmowy butik marki w Polsce. -
Manufaktura to największe i najlepsze miejsce modowe na mapie Łodzi. Swarovski zawsze chciał być obecny w tym fantastycznym projekcie. Czekaliśmy na odpowiednią lokalizację oraz kształt i wielkość lokalu. Dzięki owocnej współpracy z firmą Apsys zrealizowaliśmy nasz projekt i z dumą mogę powiedzieć, że doczekaliśmy sie w Łodzi przepięknego butiku – tłumaczy Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland.
Z kolei Anna Łajszczak-Kucharska, tenants manager Manufaktury dodaje: -
Bardzo nas cieszy otwarcie kolejnego salonu segmentu premium w Manufakturze. W ostatnim czasie nasza oferta poszerzyła się o tak znane i cenione, światowe marki jak Steve Madden, Kiehl’s, The Body Shop, U.S. Polo czy Superdry. A to nie koniec, bo planowane są już kolejne otwarcia. Lada chwila dołączą do nas m.in. MAC Cosmetics, Forever 21 z pierwszym butikiem w Polsce, a także monobrandowy salon kosmetycznej marki Origins, dostępnej dotychczas wyłącznie w perfumeriach – informuje Anna Łajszczak-Kucharska.
Salon w Manufakturze urzeka minimalistyczną elegancją. Za koncept nazwany „Crystal Forest” współodpowiedzialny jest słynny japoński projektant i artysta - Tokujin Yoshioka, którego prace możemy oglądać w najlepszych muzeach sztuki współczesnej, m.in. w MoMA w Nowym Jorku i Centrum Pompidou w Paryżu. Motyw „Crystal Forest” podkreśla nieskończone możliwości jakie daje kryształ oraz ukazuje głębokie powiązania firmy z naturą. Na uwagę zwracają detale – misterny, ultranowoczesny żyrandol w centralnym punkcie salonu oraz oryginalne dekoracje ścienne, które stanowią znakomite uzupełnienie minimalistycznych mebli i witryn.
Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowyc. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W roku 2012 Grupa odnotowała przychody sięgające 3,1 miliarda euro i zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.
W Polsce, poza salonami monobrandowymi, Swarovski w dalszym ciągu rozwija swoją sieć dystrybucji poprzez multibrandowe projekty.
Tagi: