Kolejna innowacja w Galerii Katowickiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-16 | 17:06
Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami.
Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.
Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.
– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze i jeszcze bardziej wygodne. Komfort zakupów to jeden z elementów, które decydują o wyborze obiektu – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. – Jednak to nie wszystko. Aplikacja Navishopper to narzędzie pro-sprzedażowe, oferujące cyfrowe kupony i nagrody za zakupy – dodaje.
Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych.  
– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.
– Wiemy jak ważne jest poczucie komfortu z użytkowania aplikacji na tak osobistym urządzeniu jak smartfon. Wiemy też, jak skuteczna może być precyzyjnie sprofilowana informacja i oferta handlowa. Dlatego użytkownicy aplikacji mają z góry wyłączone powiadomienia push. Sami decydują czy chcą je włączyć oraz z których sklepów i restauracji chcą je otrzymywać. Oczywiście przeglądanie ofert według np. nazw czy kategorii jest dostępne zaraz po otwarciu aplikacji. Kliknięcie jednego przycisku powoduje, że telefon zaprowadzi nas dokładnie do punktu handlowego, w którym zrealizujemy kupon lub odbierzemy nagrodę. Nic bardziej prostego i wygodnego – zachęca Dawid Prymas.
Navishopper został również zaprojektowany z uwzględnieniem punktu widzenia i potrzeb najemców. To ważne narzędzie pro-sprzedażowe oraz analityczne. Poprzez indywidualny panel najemcy, Navishopper dostarcza wartościowych informacji o skuteczności realizowanych promocji i akcji kuponowych. Najemcy Galerii Katowickiej decydują czy sami tworzą oferty i sprawdzają raporty, czy robi to za nich dostawca aplikacji – w każdym przypadku najemca otrzymuje informację zwrotną, którą wykorzysta przy planowaniu kolejnych akcji.
– Analizowaliśmy dokładnie rynek krajowy i rynki zagraniczne. Znamy aplikacje mobilne, które funkcjonują na świecie. Możemy z całą pewnością powiedzieć, że Navishopper to pierwsze rozwiązania tej klasy, które zostało wdrożone, i które działa tak dobrze. Prace nad aplikacją rozpoczęły się ponad półtora roku temu, prowadziły je dwa niezależne zespoły programistów. Potem przechodziliśmy przez wiele faz testów, a także szkoleń z najemcami. Prace rozwojowe nad aplikacją wciąż trwają. W najbliższym czasie pojawią się nowe funkcjonalności w tym takie, które kierujemy zarówno dla jej użytkowników, jak i najemców – mówi Sebastian Pawlica, dyrektor zarządzający firmy Sigma-Group, która wdrożyła aplikację Galerii Katowickiej.
Beacony to coraz bardziej popularne na całym świecie mikro urządzenia, które komunikują się ze smartfonami, emitują stały, unikalny sygnał korzystając z energooszczędnej technologii Bluetooth Low Energy.
– Rozpoczynając pracę nad aplikacją zamierzaliśmy osiągnąć dwa nadrzędne cele: maksymalnie usprawnić poruszanie się po obiekcie, czyniąc zakupy szybkimi i efektywnymi oraz dostarczyć silny, racjonalny argument do wybrania Galerii Katowickiej, jako docelowego miejsca zakupów. Dzięki dwuwarstwowej platformie pro-sprzedażowej, która oferuje jednorazowe, korzystniejsze zakupy z wykorzystaniem kuponów rabatowych, a także dodatkowe korzyści w postaci nagród za powtarzające się zakupy, budujemy długofalową relację z klientami oraz lokalną społecznością. Wdrożenie aplikacji w gorącym okresie świątecznym, to najlepszy test. Jak na razie bardzo udany. W ciągu zaledwie kilku dni zanotowaliśmy już ponad 1000 rejestracji użytkowników – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper zastępuje dotychczasową aplikację mobilną Galerii Katowickiej. Aplikacja przygotowana została w wersjach dla smartfonów pracujących w najpopularniejszych systemach operacyjnych iOS oraz Android. W 2016 roku planowany jest jej dalszy rozwój.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-15 do 2016-04-17

Kolejna innowacja w Galerii Katowickiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.