Klienci e-sklepu Piotr i Paweł mogą jako pierwsi w Polsce zapłacić za swoje zakupy spożywcze za pomocą PayPal. Dzięki tej formie klienci supermarketu internetowego mogą uregulować rachunek bez odrywania się od zakupów. System gwarantuje kupującym szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze transakcje. Na tym nie koniec. Już wkrótce płatności będzie mozna dokonywać zaledwie jednym kliknięciem.
Handel produktami spożywczymi przez Internet stanowi najszybciej rozwijający się segment rynku zakupów online. Piotr i Paweł stawia na innowacyjne rozwiązania zapewniające klientom wygodę i bezpieczeństwo. Koniec z wypełnianiem długich formularzy i zastanawianiem się nad najkorzystniejszą formą płatności. Za zakupy w serwisie e-piotripawel.pl można zapłacić jeszcze szybciej – korzystając z serwisu PayPal.
Kupujący u Piotra i Pawła mogą skorzystać zarówno z klasycznego systemu płatności, jak i z szeregu innych udogodnień. Nowym klientom supermarket umożliwia szybkie, automatyczne logowanie i rejestrację konta na podstawie danych z PayPal. Klienci sklepu, którzy posiadają już konta Piotr i Paweł zyskują natomiast możliwość połączenia ich ze swoimi kontami PayPal i korzystania z bezpieczniejszych płatności online w swoim ulubionym internetowym supermarkecie. Ponadto, w wirtualnych koszykach dostępny jest skrót zakupowy, pozwalający uniknąć wypełniania długich formularzy transakcyjnych. Klienci zaoszczędzą mnóstwo czasu, który będą mogli spożytkować np. na uważne zaplanowanie menu lub upewnienie się, czy mają w koszyku wszystko, czego potrzebują.
-
Wierzymy że Klient dokonujący zakupów w e-commerce oczekuje maksymalnej wygody, zarówno w kompletowaniu koszyka jak i finalizacji płatności na stronie. Właśnie dlatego, jako pierwszy e-sklep z segmentu FMCG w Polsce wdrożyliśmy metodę płatności PayPal. Jest ona kolejnym udogodnieniem przyspieszającym regulację rachunków i realizację zamówień, zarówno dla Klientów z Polski jak i z zagranicy. Zależy nam, by zakupy u nas były prawdziwą przyjemnością dla internautów – wyjaśnia Łukasz Zawolski, dyrektor sprzedaży internetowej sieci Piotr i Paweł.
Wprowadzone przez supermarket Piotr i Paweł rozwiązanie stanowi odpowiedź na panujący rynkowy trend. Raport opracowany przez firmę Ipsos wykazał, że coraz częściej kupujemy produkty spożywcze przez Internet. Stopę wzrostu tego segmentu sprzedaży szacowano w 2013 r. na 29%. Dla porównania, prognozy dla drugiego najszybciej rosnącego obszaru, czyli produktów dla zdrowia i urody, przewidywały wzrost rzędu 11%. Dzieje się tak m.in. dzięki szybkiemu rozwojowi technologii ułatwiających zakupy – również przez urządzenia mobilne. Płatności stają się coraz bezpieczniejsze, a dokonywanie ich coraz bardziej intuicyjne.
Już wkrótce w sklepie internetowym Piotr i Paweł będzie można zapłacić za produkty bez konieczności przenoszenia się na stronę systemu rozliczeń w celu autoryzacji transakcji. Płatności będziemy dokonywać dosłownie jednym kliknięciem.
Tagi: