Plany sieci KiK, dotyczące otwarcia 100 sklepów w Polsce, zostały zrealizowane pod koniec listopada br., wraz z uruchomieniem lokalu w Myślenicach. Otwarcie świętowano hucznie razem z licznie przybyłymi gości, zapraszając ich do udziału w przygotowanych na tę okazję konkursach i zabawach.
Myśl przewodnia przyświecająca na każdym kroku sieci KiK – „atrakcyjna moda nie musi być droga” – spotyka się z dużym uznaniem klientów, podzielających tę dewizę. Ich przychylność i wsparcie stanowią natomiast o sile marki i pozwalają jej z powodzeniem się rozwijać. Kolejne sklepy w portfolio KiK świadczą o skutecznej strategii ekspansji, ale przede wszystkim popularności wśród klientów, którzy z entuzjazmem czekają na nowy sklep w swoim sąsiedztwie.
-
Otwarcie setnego sklepu jest naszym wielkim sukcesem, z którego jesteśmy dumni. Udało się nam osiągnąć wyznaczone cele, kierując się przyjętymi założeniami oraz dbałością o jakość i wartości, których pragniemy się trzymać z każdym kolejnym rokiem działalności – zaznacza Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK. –
Otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów od naszych klientów, którzy zgłaszają sugestie i dzielą się opiniami na naszym oficjalnym profilu Facebook, gdzie przebiega płynna komunikacja pomiędzy fanami i naszą siecią – dodaje.
Setny lokal pod szyldem marki KiK mieści się w galerii w Myślenicach zlokalizowanej przy ul. Słonecznej 2E. Czynny jest przez cały tydzień, umożliwiając klientom dokonywanie zakupów w dogodnym czasie. Wnętrze sklepu zaaranżowano zgodnie ze standardami wizerunku KiK, tworząc komfortowe warunki odwiedzającym go klientom.
Tagi: