Sieć sklepów KiK została uznana za jedną z najlepiej rokujących marek w Polsce w 2013 roku. Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej wyróżniło firmę KiK prestiżowym tytułem „Dobra marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii „Odkrycie Roku”. Doceniono wysoką jakość produktów i rosnącą popularność sieci na polskim rynku.
Na podstawie badań rynkowych przeprowadzanych corocznie przez Forum Biznesu, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, sprawdzano rozpoznawalność poszczególnych marek i zaufanie, jakim darzą je konsumenci. W 2013 roku renomowany tytuł otrzymała sieć KiK, którą klienci docenili za aktywny rozwój oraz jakość oferowanych produktów.
-
Przyznane wyróżnienie jest dla nas tym cenniejsze, że firma KiK została wyłoniona przez samych klientów. Zaufanie, jakim darzą oni naszą sieć, daje nam powody do zadowolenia i satysfakcji. Podkreśla ono słuszność przyjętej przez nas strategii i pozytywny odbiór podejmowanych przez nas inicjatyw – podkreśla Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Kierując się hasłem „korzystnie, modnie, z pomysłem” firma KiK popularyzuje ideę, że moda i artykuły codziennego użytku wcale nie muszą być drogie. Od wejścia na polski rynek w 2012 roku dyskont tekstylny KiK dynamicznie się rozwija. Obecnie firma posiada 38 sklepów w Polsce i planuje dalszą ekspansję na terenie całego kraju. Właściciele podkreślają, że widzą potencjał polskiego rynku i perspektywę rozwoju sieci o kolejne 500 sklepów.
Tagi: