Świat online i offline łączą się w KFC. W restauracjach ruszyła akcja, podczas której goście mają możliwość zagrać w oryginalną grę w technologii Augmented Reality So Good na specjalnej konsoli o futurystycznym kształcie. Gra została zintegrowana ze stroną internetową, mechanizmem mobile SMS i fan pagem marki. To pierwsza taka akcja w Polsce.
W ciągu trzech tygodni trwania akcji, do 21 września, nowoczesna konsola odwiedzi kolejno 10 restauracji KFC w największych miastach Polski.
Biały robot, na którym zainstalowana jest gra So Good, dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości), staje się łatwym w obsłudze, multimedialnym kioskiem. Z poziomu konsoli możliwe jest np. zaproszenie do zabawy znajomego, przez wysłanie wiadomości SMS z adresem restauracji, w której aktualnie znajduje się gra. Sama gra polega na zbieraniu do wirtualnego kubełka produktów z KFC. Kubełkiem steruje się za pomocą… kubełka. Taką właśnie formę ma specjalny znacznik, który wystarczy przystawić do kamery konsoli, by rozpocząć grę. Dla najzręczniejszych przewidziane są nagrody.
-
Gra So Good, z którą odwiedzamy restauracje KFC, to kolejny dowód na to, że chętnie wykorzystujemy zaawansowane technologie wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi interakcja z naszymi gośćmi. W kwestii smaku niezmiennie pozostajemy tradycjonalistami, począwszy od sekretnej receptury Colonela Sandersa, przez staranny dobór świeżych składników naszych potraw. – mówi Katarzyna Ogórek, odpowiedzialna za web marketing marki KFC.
Wirtualna gra z pionierskim wykorzystaniem technologii AR to jeden z wielu elementów kampanii wizerunkowej KFC „Poznaj nas bliżej”, w której po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki „So Good”. Kluczowy przekaz kampanii to podkreślenie unikalności serwowanych w KFC kurczaków – świeżych, przygotowywanych ręcznie przez kucharzy w każdej restauracji tuż przed podaniem.
Lista restauracji, w których będzie można spróbować swoich sił w grze znajduje się na stronie internetowej marki. Tam też będzie można sprawdzić, ile osób do tej pory wzięło udział w zabawie. Można też śledzić wpisy na fan page marki, gdzie pojawią się zapowiedzi wizyt w kolejnych miastach, relacje oraz ciekawostki związane z akcją.
Nad pomysłem na zabawę w rozszerzoną rzeczywistość w restauracjach KFC pracowali wspólnie: zespół KFC odpowiedzialny za web marketing, CodeMedia SA oraz agencja interaktywna ADV.pl.
Zobacz restauracje KFC w centrach handlowych
Tagi: