W drugiej połowie czerwca w wybranych sklepach Duka rusza aromatyczny projekt Duka Coffee. Klienci odwiedzający sklepy marki oferującej szwedzki design do kuchni i jadalni, poszukując nowych inspiracji do odświeżenia domowej przestrzeni, będą raczyć się smakiem przepysznej kawy do wyboru: americano i latte. To kolejny krok marki Duka w rozwijaniu w całej sieci sprzedaży nowego konceptu wizerunkowego „Kitchen Life”.
Spojrzenie DUKA na kuchnię jako centrum każdego domu, przestrzeń, w której odpoczywamy, spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi, pracujemy i bawimy się jest spójne ze współczesnymi trendami konsumenckimi. Projekt Duka Coffee ma na celu, aby klienci sklepów, dzięki samodzielnie przygotowanej przez siebie kawie, poczuli się jak w domu.
Dla miłośników marki istotna staje się możliwość rozmowy na temat towarzyszącej im pasji gotowania, wymiana spostrzeżeń w zakresie nowoczesnego wzornictwa oraz najnowszych trendów panujących w nakrywaniu do stołu i oprawie własnego domu. Te potrzeby to naturalny rezultat dynamicznych zmian zachodzących w sposobie postrzegania kuchni jako przestrzeni oraz pomysłu na czas wolny. Duka, zapraszając klientów do swojego świata, zaraża pasją do otaczania się pięknym i oryginalnym wzornictwem wysokiej jakości, które dostarcza radości podczas realizowania kulinarnych pasji. Kawa przez pierwsze dwa tygodnie będzie upominkiem do każdych zakupów, a następnie będzie kosztowała symboliczne 3 złote.
Zobacz sklepy Duka w centrach handlowych
Zobacz kolekcję marki Duka
Tagi: