Wraz z nadejściem wiosny, Costa Coffee odświeża design w swoich lokalach. Już 16 marca nowo otwarta kawiarnia przy ul. Siennej w Warszawie przywita gości zupełnie nowym wystrojem, kolorowymi wnętrzami i stylowymi dodatkami.
Wyjątkowe aranżacje zostaną indywidualnie dopasowane do poszczególnych lokalizacji kawiarni, które zostaną odpowiednio wkomponowane w tkankę miasta. Jak przystało na prawdziwie londyńską markę, dopełnieniem nowego wystroju będą grafiki i akcesoria podkreślające korzenie i historię Costa Coffee. Dzięki połączeniu bogatej gamy elementów i palet kolorystycznych, każda z kawiarni będzie jedyna w swoim rodzaju, przy jednoczesnym zachowaniu swojego londyńskiego charakteru. Punktem wyjściowym nowego konceptu jest nowoczesny, loftowy styl Metro.
Najmłodszy lokal Costa Coffee – kawiarnia przy ul. Siennej – to pierwsze miejsce, w którym wprowadzono Design Atlas. Kawiarnia o łącznej powierzchni około 150 m kw. oferuje blisko 90 miejsc siedzących, zarówno wewnątrz, jak i w idealnym na wiosenne dni ogródku. 117. kawiarnia Costa Coffee to unikalna realizacja, prezentująca specyficzny charakter biznesowego Śródmieścia i wielkomiejskiego szyku.
Tagi: