Karta "my coffeeheaven" Najlepszą Kartą Lojalnościową na rynku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-12 | 09:30
Karta lojalnościowa „my coffeeheaven” - nowatorskie rozwiązanie w branży kawowej, zwyciężyła w prestiżowym konkursie na „Najlepszą lojalnościową kartę 2011 roku”. Uruchomiony pod koniec września br. program lojalnościowy cieszy się rosnącym uznaniem klientów, teraz zyskał także uznanie ekspertów z branży.
Konkurs na Najlepszą polską kartę 2011 roku miał miejsce już po raz czwarty i jak co roku towarzyszył konferencji Central European Electronic Card. Organizatorem konferencji jest Medien Service we współpracy ze Związkiem Banków Polskich, a honorowy patronat nad nią objęła Rada Wydawców Kart Bankowych. Intencją konkursu jest przede wszystkim popularyzacja kart plastikowych, nie tylko jako wygodnych instrumentów płatniczych, ale przede wszystkim jako kart lojalnościowych, dzięki którym można skutecznie budować i rozwijać więzi z klientami.
Wręczenie nagród odbyło się 30 listopada podczas uroczystej Polskiej Kartowej Gali, skupiającej najważniejsze osoby tworzące polski rynek kartowy. Karty zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z branżowych profesjonalistów.
Każda z firm uczestniczących w konkursie mogła zgłosić do niego 3 karty, wydane w okresie od 1 listopada 2010 do 31 października 2011, które zarówno przez nią jak i jej klientów zostały uznane za najbardziej atrakcyjne. Debiutująca w konkursie karta lojalnościowa my coffeeheaven zwyciężyła w kategorii „Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku”.
- Tak wysoka ocena sędziów jest dla nas zarówno wielkim wyróżnieniem, jak i prawdziwą zachętą do dalszej wytężonej pracy – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska. - coffeeheaven jest marką, która w centrum swojej uwagi stawia klienta, jego opinie, potrzeby, oczekiwania są dla firmy niezwykle istotne, zatem do rozwoju większości inicjatyw aktywnie włączamy klientów, angażując ich w różne programy eksperymentalne i badawcze. Podczas kilkuletnich prac nad programem lojalnościowym staraliśmy się uwzględnić każdy szczegół, który mógłby być istotny z punktu widzenia naszych Klientów, poczynając od jego funkcjonalności, oferty a na wizualnej stronie karty kończąc. Zależało nam na stworzeniu programu „uszytego na miarę”, z którym nasi klienci będą się w pełni identyfikowali, dlatego zaprosiliśmy ich do aktywnego uczestnictwa w jego tworzeniu, podczas którego naszym nadrzędnym pytaniem było znalezienie odpowiedzi na pytanie: „Jaki program odpowiadać będzie Klientom i Potencjalnym Klientom coffeeheaven?”. Nasze podejście w wyjątkowy sposób wyrażające zrozumienie i szacunek dla ich potrzeb sprawiło, że stworzyliśmy kartę, która nie tylko cieszy się zainteresowaniem i uznaniem Klientów, ale także jest doceniana przez profesjonalistów z branży. Program bowiem oferuje bonusy za każdą wydaną złotówkę, a wykorzystanie punktów jest proste i nie ograniczone katalogami, czy „wyjątkami” – Klient może swoje punkty wymieniać na wszystko, na co ma ochotę z naszej oferty – komentuje Dorota Szczerbicka.
Karta my coffeeheaven wzięła udział w dwóch kategoriach konkursowych: Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku i Najładniejsza polska karta 2011 roku. Dlaczego właśnie taki wybór? Jak tłumaczy Daniel Alavi, loyalty brand marketing coordinator , który nadzorował wdrożenie programu my coffeeheaven - zadecydowały o tym dwa główne czynniki:- Po pierwsze: sam wizerunek kart jest unikatowy. Są one wizytówką firmy, jej stylu i atmosfery. Występują w trzech różnych, nowoczesnych wersjach graficznych, które wyrażają wpisane w filozofię firmy dopasowanie do różnych grup klientów, potrzeb i okazji. W zależności od tego z jaką grupą klient się najlepiej identyfikuje ma do wyboru kartę Biznes, Spotkanie i Chwila Relaksu. Projekt karty został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach i spotkał się z najwyższym uznaniem ze strony naszych gości, stwierdziliśmy więc, że możne zyskać aprobatę profesjonalnego jury i zgłosiliśmy ją także do kategorii konkursowej ‘Najładniejsza polska karta 2011 roku– tłumaczy Daniel Alavi. - Po drugie: my coffeeheaven to jedyny na polskim rynku tak innowacyjny i zaawansowany program lojalnościowy w branży gastronomicznej. Klienci aktywnie uczestniczyli w jego tworzeniu, dzięki czemu precyzyjnie odpowiada on na ich potrzeby. Stąd udział w kategorii konkursowej ‘Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku – kończy Daniel Alavi.
Zobacz kawiarnie coffeeheaven w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-12-05 do 2011-12-05

Zobacz także

Karta "my coffeeheaven" Najlepszą Kartą Lojalnościową na rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.