Przez ostatnie lata Lidl zmieniał kulinarne przyzwyczajenia Polaków. Zwyczaje żywieniowe i gastronomiczne upodobania ulegają dynamicznym przemianom. Lidl zawsze stara się trzymać rękę na pulsie oraz wyznacza nowe standardy. Tym razem zdecydował, że nadszedł czas na kolejny etap i rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha.
Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Polacy są też coraz bardziej eko! Już co trzeci wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej.
Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją kulinarną filozofię przelewa na prowadzonego przez siebie bloga, a sama żyje według zasady „jesteś tym co jesz”. Jest autorką dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.