Międzynarodowa marka Kari, której pierwszy sklep w Polsce został otwarty 25 maja 2012 roku w Radomiu, planuje otwarcia kolejnych salonów oraz rozwija współpracę franczyzową. Aktualnie Kari liczy w Polsce ponad 30 sklepów, a od października 2013 r. prowadzi również sprzedaż internetową.
W tym roku planowane jest powiększenie sieci sprzedaży o kolejne 3 do 4 sklepów własnych oraz intensywny rozwój poprzez salony franczyzowe zlokalizowane w mniejszych mistach. W lutym zostaną otwarte dwie nowe placówki, jedna z nich w galerii przy ulicy Gorbatowskiej 11 w Ostrołęce, druga zaś w galerii przy ulicy Urzędowskiej 551 w Kraśniku. Marka skupia się na dotarciu do klientów spoza wielkich aglomeracji, otwierając się na współpracę z franczyzobiorcami oferującymi lokalizację również poza centrami handlowymi. Do końca roku planowane jest uruchomienie dziesięciu sklepów franczyzowych.
Tagi: