1 marca rusza kolejna edycja loterii we wszystkich centrach handlowych M1. Klienci centrów robiąc codzienne zakupy mogą wygrać atrakcyjne nagrody o łącznej wartości blisko 860 000 zł. Komunikacja akcji po raz kolejny wsparta będzie ogólnopolską kampanią telewizyjną. Finałowe losowanie odbędzie się 6 kwietnia.
Pierwszą loterię centra handlowe M1 zorganizowały w 2002 roku. Do końca 2013 roku klienci M1 wygrali ponad 160 samochodów osobowych. Akcja ma charakter prosprzedażowy. Tegoroczna edycja zimowo-wiosenna, pod hasłem „Jeep® Compass dla Was w naszej loterii”, potrwa do niedzieli 6 kwietnia.
W każdym z dziewięciu centrów handlowych M1 nagrodą główną będzie samochód osobowy Jeep® Compass o wartości ponad 91 000 złotych. Klienci będą mogli dodatkowo wygrać karty przedpłacone o wartości 1 500 i 500 złotych we wszystkich M1.
-
Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Aby wziąć udział w zabawie klienci muszą zrobić zakupy na minimalną kwotę 100 złotych, wypełnić kupon promocyjny i wrzucić go do urny. Ostemplowane paragony należy zachować do dnia losowania, podczas którego tylko osobista obecność uprawia do obioru nagród – mówi Urszula Porębska, Kierownik Zespołu ds. Marketingu METRO Properties Sp. z o.o.
Centra Handlowe M1 jak zawsze będą szeroko komunikowały o prowadzonej akcji promocyjnej. Obok tradycyjnego już bardzo widocznego brandingu samych obiektów, przeprowadzona zostanie kampania outdoorowa, także z wykorzystaniem nośników dostępnych w komunikacji miejskiej. Z reklamami Loterii klienci spotkają się także m.in. w Internecie oraz radiu. M1 zrealizuje również szeroką wysyłkę SMSową.
-
Od 2012 roku kampanię promującą Loterię wspieramy emisją spotów reklamowych w telewizji ogólnopolskiej. W tej edycji reklamy pojawią się m.in. w TVP 1 czy Polsacie. Dodatkowo zaplanowaliśmy szeroką emisję w najpopularniejszych w danych regionach kanałach VOD – dodaje Urszula Porębska.
Zasady loterii klienci znajdą w regulaminie, znajdującym się przy stoisku promocyjnym oraz w każdym sekretariacie centrum handlowego M1.
Tagi: