Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) wyróżniła Dom Mody Klif nagrodą branżowych ekspertów w VII edycji programu PRCH Retail Awards. Finałowa gala odbyła się 13 października w Warszawie.
Dom Mody Klif w Warszawie otrzymał nagrodę PRCH Retail Award w kategorii „Kampania Wizerunkowa Roku”. Tym samym znalazł się w ekskluzywnym gronie obiektów, które zdaniem jury, wyróżniają się jakością i efektywnością oraz prowadzą najskuteczniejsze kampanie marketingowe.
Wyróżniona kampania była realizowana jesienią 2015 roku. Dom Mody Klif promowały w tym czasie czarno-białe fotografie, przedstawiające kobietę na tle charakterystycznych elementów warszawskiej architektury, co oddawało wielkomiejski szyk tego miejsca. Inspiracją do kreacji były prace znanych fotografów mody: Helmuta Newtona i Richarda Avedona. Do współpracy, przy tej przełamującej konwencje kampanii reklamowej, zaproszono elitę twórców specjalizujących się w produkcji modowych sesji zdjęciowych, z fotografem Marcinem Tyszką na czele. Twarzą marki została Patrycja Gardygajło, polska modelka światowej sławy. Pomysłodawcą kampanii jest Firma Reklamowa Kuc.
- Nagrody i wyróżnienia zawsze są powodem do dumy i zadowolenia. Kiedy jednak wyróżnienie przyznają eksperci z branży – osoby, które mają szeroką wiedzę na temat mechanizmów marketingowych i zasad rządzących naszym rynkiem, to jest to wyjątkowo prestiżowy wyraz uznania. Nie wyobrażam sobie lepszego komplementu dla zespołu zarządzającego Domem Mody Klif niż ta nagroda. – komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela marki Domu Mody Klif.