Od 21 kwietna na FunPage’u PUMA na Facebooku www.facebook.com/PUMA jest dostępna aplikacja rekrutująca Reprezentantów Polski Nocnych Zawodników. "Już dziś zacznij trenować niekonwencjonalny sport, w którym jesteś naprawdę dobry, nagraj krótkie video, wrzuć na Facebooka PUMA i daj się wybrać spośród najlepszych! Na zwycięzców czeka roczny sponsoring oraz rywalizacja z drużynami innych krajów już jesienią tego roku!" - tak brzmi główne przesłanie kampanii.
PUMA jest pionierem w idei sportlifestylowej oraz w budowaniu pozycji marki poprzez zabawę. Wraz z premierą kampanii PUMA Social, firma buduje wierną grupę przyjaciół marki PUMA, którzy upatrują radość w grze w lotki w pubie, w towarzystwie grona przyjaciół, a nie męczący trening na siłowni wyciskając siódme poty. Kampania PUMA Social stroni od tradycyjnego podejścia do sportu. Ukazuje go w nieco innym świetle pokazując jego prawdziwe, autentyczne oblicze.
Kampania PUMA Social składa się z szeregu elementów – prasa, szerokie działania w Internecie, niestandardowe działania ambientowe oraz TV, w tym także z materiałów video dostępnych w kilku językach na różnych platformach.
Materiały ATL oraz BTL bazują na grupie przyjaciół, którzy mile spędzają ze sobą czas grając w lotki, ping ponda, rzutki popijając przy tym „orzeźwiające” napoje. Figlarny duch kampanii przejawia się w hasłach kampanii takich jak: „Trening w zmienianiu partnerów dodaje odwagi”, „Czasami zdobycie numeru telefonu jest wielkim zwycięstwem”, „Bekon też zawiera elektrolity”, „Nie ma miejsca na łzy w ping-pongu”, „Kiedy dają sygnał, że koniec imprezy – nie reaguj!” i wiele innych.
Za kampanię PUMA Social odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia oraz Agencja Kreatywna 44Media.
Zobacz sklepy PUMA w centrach handlowych
Zobacz kolekcje PUMA
Tagi: