Kampania PUMA Social buduje społeczność bazującą na tzw. atletach po godzinach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-16 | 12:20
Wychodząc na przeciw fanom nocnego życia PUMA wystartowała z niekonwencjonalną kampanią PUMA Social.
Od 21 kwietna na FunPage’u PUMA na Facebooku www.facebook.com/PUMA jest dostępna aplikacja rekrutująca Reprezentantów Polski Nocnych Zawodników. "Już dziś zacznij trenować niekonwencjonalny sport, w którym jesteś naprawdę dobry, nagraj krótkie video, wrzuć na Facebooka PUMA i daj się wybrać spośród najlepszych! Na zwycięzców czeka roczny sponsoring oraz rywalizacja z drużynami innych krajów już jesienią tego roku!" - tak brzmi główne przesłanie kampanii.
PUMA jest pionierem w idei sportlifestylowej oraz w budowaniu pozycji marki poprzez zabawę. Wraz z premierą kampanii PUMA Social, firma buduje wierną grupę przyjaciół marki PUMA, którzy upatrują radość w grze w lotki w pubie, w towarzystwie grona przyjaciół, a nie męczący trening na siłowni wyciskając siódme poty. Kampania PUMA Social stroni od tradycyjnego podejścia do sportu. Ukazuje go w nieco innym świetle pokazując jego prawdziwe, autentyczne oblicze.
Kampania PUMA Social składa się z szeregu elementów – prasa, szerokie działania w Internecie, niestandardowe działania ambientowe oraz TV, w tym także z materiałów video dostępnych w kilku językach na różnych platformach.
Materiały ATL oraz BTL bazują na grupie przyjaciół, którzy mile spędzają ze sobą czas grając w lotki, ping ponda, rzutki popijając przy tym „orzeźwiające” napoje. Figlarny duch kampanii przejawia się w hasłach kampanii takich jak: „Trening w zmienianiu partnerów dodaje odwagi”, „Czasami zdobycie numeru telefonu jest wielkim zwycięstwem”, „Bekon też zawiera elektrolity”, „Nie ma miejsca na łzy w ping-pongu”, „Kiedy dają sygnał, że koniec imprezy – nie reaguj!” i wiele innych.
Za kampanię PUMA Social odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia oraz Agencja Kreatywna 44Media.
Zobacz sklepy PUMA w centrach handlowych
Zobacz kolekcje PUMA
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kampania PUMA Social buduje społeczność bazującą na tzw. atletach po godzinach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.