Kampania Lidla z modowym lookbookiem we włoskim stylu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-18 | 14:09
Lidl coraz śmielej wkracza w segment odzieżowy. Do sklepów trafiła właśnie wiosenna kolekcja See you in Rome, której towarzyszy wydanie tzw. lookbooka. Jak pokazują dane, rynek odzieżowy w Polsce jest wart przeszło 30 mld zł. Potencjał sieci Lidl jest bardzo duży, zwłaszcza że według danych z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Lidl Polska już co trzeci Polak kupuje odzież i obuwie w marketach.
Nie ulega wątpliwości, że coraz większy wpływ na to, co nosimy, mają sieci handlowe, które chcą być  zakupową alternatywą przede wszystkim dla popularnych sklepów odzieżowych. W ciągu 11 lat funkcjonowania Lidl na polskim rynku udział sprzedaży ubrań w całym asortymencie sieci systematycznie rośnie. Wpływ na to ma zwiększające się zaufanie do marek własnych jak i duże zainteresowanie dodatkowymi ofertami specjalnymi, takimi jak torebki i galanteria skórzana Wittchen.
Jak pokazują najnowsze badania, przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie sieci Lidl Polska, już co trzeci Polak kupuje odzież i obuwie w marketach. Najwięcej respondentów, spośród dokonujących zakupu w marketach, kupuje tam odzież codziennego użytku (70%). Trochę rzadziej badani deklarują zakup butów (58%) czy odzieży dziecięcej (52%). Mniej niż połowa deklaruje zakup odzieży sportowej (44%) czy bielizny (43%). Kobiety znacznie chętniej kupują w marketach odzież dziecięcą (61% kobiet w stosunku do 37% mężczyzn). Mężczyźni natomiast częściej wybierają market na miejsce zakupu obuwia (76%) i bielizny (52%).
- Nowa kolekcja Lidl śmiało może konkurować z popularnymi sklepami odzieżowymi,  zwłaszcza jeśli chodzi o tzw. basic, czyli uniwersalne ubrania, które mogą stanowić podstawę wielu stylizacji. Oferta odzieży w sklepach Lidl cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, a wprowadzane w każdym tygodniu nowe produkty bardzo szybko się sprzedają. Jest to dla nas sygnał, że w kolekcjach, które proponujemy naszym klientom, znajdują się modne ubrania uszyte z nowoczesnych materiałów wysokiej jakości, o którą nieustannie dbamy. Te czynniki w połączeniu z  atrakcyjną ceną sprawiają, że zainteresowanie odzieżą jest coraz większe, a klienci wracają do sklepów Lidl, by ubrać się modnie – komentuje Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.
Rozpoczętej kampanii pod hasłem ,,See You In Rome 2014” towarzyszy wydanie katalogu modowego. Zdjęcia do lookbooka zostały zrobione w Rzymie, który był inspiracją dla kolekcji. Moda oferowana przez Lidl jest skierowana do aktywnych osób, które interesują się nowymi trendami w modzie, stawiających na wygodę oraz dobrą jakość, w atrakcyjnej cenie. W kolekcji znajdują się ubrania takich marek jak Esmara dla kobiet czy Livergy dla mężczyzn, a także bielizna Jolinesse. To sprawdzone przez klientów marki własne, dostępne wyłącznie w sieci Lidl. Projekty ubrań zostały przygotowane przez projektantów współpracujących z siecią Lidl, którzy tworzą je w oparciu o aktualne w danym sezonie trendy i preferencje.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-06-01 do 2014-06-01

Zobacz także

Kampania Lidla z modowym lookbookiem we włoskim stylu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.