Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.
Lidl Polska przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2,4 tys. do 2,8 tys. zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.
–
Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju. – podsumowuje Maksymilian Braniecki, prezes Zarządu Lidl Polska.
Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia firma oferuje pracownikom bogate pakiety dodatkowe – wszyscy pracownicy mają zagwarantowaną bezpłatną, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla siebie i swojej rodziny. Z okazji wyjątkowych wydarzeń otrzymują także okolicznościowe paczki, bony i wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów. Dla nowych pracowników powstały specjalne programy wdrożeniowe, aby mogli jak najlepiej przygotować się do wypełniania swoich obowiązków. Duży nacisk firma kładzie także na rozwój kadry – tylko w br. Lidl przeznaczy 24 mln zł na szkolenia pracowników. Członkowie zespołu Lidla stają się także współtwórcami wyjątkowych, ogólnopolskich akcji, takich jak: zbiórka środków dla WOŚP, zbiórek żywności dla celów Federacji Banków Żywności. Ponadto pracownicy tworzą rockową wyspę Lidla – sklep oraz strefę chill out na Przystanku Woodstock i bardzo często biorą udział we wspólnych aktywnościach sportowych, takich jak biegi, wyścigi kolarskie, które są również wspierane przez Lidla.
Potwierdzeniem przekazów kampanii są również nagrody, które Lidl Polska wielokrotnie zdobywał jako pracodawca. Przykładowo w tym roku uzyskał certyfikat Top Employers Polska 2016, przyznawany organizacjom wyróżniającym się najwyższymi standardami zatrudnienia, innowacyjnym środowiskiem HR i bezustannym inwestowaniem w rozwój pracowników.
Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska są pracownicy różnych działów i stanowisk – osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.
–
Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe zaplanowane w spotach telewizyjnych, radiowych, kinowych, w reklamach outdoorowych, prasowych i online w największych miastach w Polsce oraz w mediach społecznościowych.
Lidl Polska w centrali firmy położonej w podpoznańskich Jankowicach obecnie zatrudnia kilkaset, a w całej Polsce łącznie 15 tys. osób.
Tagi: