Na 44 000 mkw. powierzchni handlowej znajdą się tradycyjny park handlowy i centrum typu outlet, po raz pierwszy zlokalizowane w tym samym budynku. Będzie to pierwsze centrum wyprzedażowe w Małopolsce, której mieszkańcy dotychczas musieli pokonywać blisko 80 km, aby dotrzeć do najbliższego tego typu obiektu.
-
Futura Park Kraków to połączenie oferty modowej ze strefą wygodnych zakupów. Klienci będą mieli możliwość zakupu najpopularniejszych marek odzieżowych, galanterii i dodatków, a jednocześnie skorzystania z usług podczas wizyty w parku handlowym - mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Rzecznik Prasowy Neinver Polska, firmy która wybudowała Futura Park Kraków.
Na pierwszym piętrze, w centrum outlet Factory, klienci znajdą sklepy oferujące przede wszystkim markową odzież m.in. Reserved, Mango, Tommy Hilfiger, Benetton, Tatuum, Solar, Simple Tom Tailor, Vero Moda, Calzedonia, a także Venezia, Gino Rossi, Kazar, Ecco, Geox, Reebok, Puma i Nike. Kluczem do sukcesu Factory jest stała obniżka cen od 30% do 70%, a dwa razy w roku ceny spadają nawet o 80%. W 2010 roku centra outlet Factory w Polsce odwiedziło ponad 6 milionów klientów.
W przestronnych wnętrzach położonego na parterze parku handlowego klienci będą mogli dokonać zakupów między innymi w delikatesach Alma, sklepie Euro RTV AGD, a także w popularnych salonach odzieżowych np. Triumph i obuwniczych Deichmann oraz CCC. Ich ofertę uzupełnią punkty usługowe, między innymi optyk, punkt ksero, biura podróży oraz punkty gastronomiczne.
Budynek Futura Park Kraków został zaprojektowany w sposób wykorzystujący naturalną rzeźbę terenu. Odpowiednie wkomponowanie bryły budynku we wzniesienie działki, pozwoliło na rozmieszczenie obu formatów handlowych na różnych piętrach. Dzięki temu konstrukcja w naturalny sposób umożliwia jednoczesny dostęp do obu pięter z poziomu parkingu z 1400 miejscami parkingowymi.
Futura Park Kraków, wybudowany w Modlniczce przy autostradzie A4, będzie pierwszym w Polsce istniejącym obiektem handlowym z prestiżowym certyfikatem BREEAM przyznawanym za rozwiązania przyjazne dla środowiska.
Otwarciu Factory towarzyszy niestandardowa kampania reklamowa pod hasłem Manifest Your Style. Jej bohaterami są mieszkańcy Krakowa, wyłonieni spośród ponad setki kandydatów w zorganizowanym w połowie września castingu. Kampania prowadzona jest na małopolskich billboardach, w prasie, radio oraz w internecie.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: