Już wkrótce milion fanów na profilu Tally Weijl

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-19 | 18:30
W ciągu najbliższych dwóch tygodni międzynarodowa firma odzieżowa Tally Weijl osiągnie próg miliona fanów na portalu Facebook. Aby uczcić ten bezprecedensowy wynik Tally Weijl rozpoczyna konkurs, w którym wygraną jest wyjazd all-inclusive dla zwycięzcy oraz dwójki jego/jej przyjaciół do Paryża.
Wynik ten firma osiągnęła w ciągu zaledwie czterech lat. Wirtualna podróż rozpoczęła się w 2008 roku, a dzisiaj posty pojawiają się parę razy dziennie siedem dni w tygodniu. Głównym celem twórców było przyjęcie formy przyjacielskiej rozmowy miedzy użytkownikami, a ich najlepszą przyjaciółką i wzorem do naśladowania Tally. - Taki wynik w ciągu czterech lat to sukces dający nam możliwość bycia jeszcze bliżej naszych fanów - powiedział Nicolai Diamant, rzecznik Tally Weijl. Obecnie portale społecznościowe jak Facebook czy Twitter odgrywają dużą rolę w procesie promowania stylu bycia, który reprezentuje Tally Weijl oraz pozwala fanom być bliżej sklepu.
Pierwszy milion osiąga się tylko raz i dlatego firma postanowiła uczcić to konkursem, którego celem jest znalezienie  "Fana jednego na milion”! - Jesteśmy dumni z tak dużej grupy fanów i w ten sposób chcemy im podziękować - mówi Diamant. Tally-Girl, której zdjęcie uzyska najwięcej poparcia poprzez kliknięcie „like” na portalu Facebook wygrywa totally Tally all-inclusive podróż do Paryża dla siebie i dwójki swoich przyjaciół.
Dorobek zespołu składającego się zaledwie z pięciu osób nie umknął uwadze takim rankingom jak ten prowadzony przez Bilanz, szwajcarski magazyn ekonomiczny, który umieścił Tally Weijl na szóstym miejscu pośród najbardziej wpływowych na portalach społecznościowych firm szwajcarskich podczas gdy Renteria.ch publikując swój Social Media Ranking umieściło markę na miejscu czwartym. Rekord Tally Weijl osiągnęło kiedy statystyki pokazały wzrost o 17,000 fanów a najpopularniejsze posty miały po 5,000 kliknięć „like”.
Poza aktywnością na portalu Facebook Tally Weijl posiada swój blog A Girl Like Me. Pięć dziewczyn z różnych stolic mody dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat mody czy stylu życia. Marka korzysta także z takich portali jak Twitter, You tube, Pinterest czy Instagram.

Zobacz sklepy Tally Weijl w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Tally Weijl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-05-23 do 2012-06-10

Zobacz także

Już wkrótce milion fanów na profilu Tally Weijl

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.