Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli skorzystać z wykładów, paneli, a
także bezpłatnych konsultacji na stoiskach informacyjnych partnerów
Fashion Business Congress.
Wśród prezentowanych zagadnień, znajdą się takie tematy, jak:
- skuteczne strategie budowania marki w czasach omnichannel;
- efektywne promowanie marki:
- zarządzanie marką w tradycyjnych kanałach sprzedaży oraz w e-commerce;
- branding narodowy, czyli kreowanie polskiej marki modowej;
- możliwości tworzenia innowacyjnych marek, dzięki funduszom unijnym;
- wykorzystanie międzynarodowych targów branżowych do promocji marki na rynkach zagranicznych;
- jak stworzyć kolekcję zgodną z marką.
Zwieńczeniem programu będzie panel dyskusyjny poświęcony trendom w zarządzaniu marką.
Dla firm z branży mody wstęp na Fashion Business Congress jest bezpłatny (dla dwóch osób z jednego przedsiębiorstwa).
Zgłoszenia można nadsyłać do 24 września. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Fashion Business Congress
1 października 2015 r.
Instytut Europejski w Łodzi
Więcej informacji, zgłoszenia pod linkiem:
http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/juz-1-pazdziernika-fashion-business-congress-marka-w-modzie,d858.html
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal
Galeriehandlowe.pl oraz magazyn
Galerie Handlowe.