Piętnaście lat temu we Wrocławiu powstał pierwszy salon marki Van Graff w Polsce. Natomiast w lutym tego roku zadebiutowała polska odsłona sklepu internetowego vangraaf.com, a w październiku zostanie otwarty kolejny, ósmy już salon tej marki w kraju.
Przez 15 lat firma wypracowała stabilną i mocną pozycję na polskim rynku, a dzięki bogatej ofercie różnorodnych kolekcji marek z każdej półki cenowej, w tym segmentu premium, stała się synonimem dobrego stylu i najwyższej jakości. Drugi w Poznaniu i ósmy w Polsce salon Van Graaf zostanie otwarty 19 października br. nowo wybudowanym centrum handlowym przy ul. Pleszewskiej. Na powierzchni liczącej 3 tys. m kw. klienci znajdą propozycje ubrań od niemal 200 czołowych światowych marek.
W związku z jubileuszem Van Graaf postanowił zaprosić miłośników mody do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych. Akcja polega na zostaniu stylistą, stworzeniu ciekawej stylizacji złożonej z kolekcji dostępnych w Van Graaf, zrobieniu sobie zdjęcia w specjalnie przygotowanej mobilnej fotoprzymierzalni i opublikowaniu go na profilu na portalu Facebook lub Instagram z hasztagiem #ILOVEVANGRAAF. Mobilna Fotoprzymierzalnia odwiedzi salony Van Graaf we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. Akcję wspiera jeden z najbardziej obiecujących polskich blogerów modowych Rebelfashionstyle oraz modelka Renata Kaczoruk, którzy wraz z mobilną fotoprzymierzalnią podróżują po Polsce.
Tagi: