Sieć Johnny Rockets ogłosiła, że podpisała umowę z Grupą HDS Polska na otwarcie 10 restauracji z szyldem marki Johnny Rockets w ciągu najbliższych 10 lat. Sieć planuje uruchomić pierwsze restauracje w Warszawie.
Grupa HDS Polska jest filią Lagardère Services. Po prawie 20 latach obecności w Polsce, prowadzi sieć ponad 800 punktów sprzedaży na rynku polskim, w tym sklepów, kawiarni i restauracji.
-
Nasza ekspansja w Polsce oznacza wejście sieci Johnny Rockets do 27-go kraju, torując tym samym drogę dla przyszłego wzrostu gospodarczego w Europie, zwłaszcza we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i innych głównych rynkach europejskich - mówi James Walker, prezes operacji i rozwoju Johnny Rockets.
-
Grupa HDS Polska jest idealnym partnerem do wprowadzenia Johnny Rockets na polski rynek - dodaje James Walker.
-
Franczyzowy wzrost na rynkach krajowych i międzynarodowych pomógł nam znaleźć wspaniałych partnerów na całym świecie, aby pomóc w osiągnięciu sukcesu i znaczącej pozycji naszej marki - mówi Charles Bruce, prezes i dyrektor generalny firmy Johnny Rockets, i dodaje: -
Grupa HDS Polska jest szanowanym i godnym zaufania partnerem i jesteśmy zadowoleni, z faktu rozpoczęcia ekspansji w Polsce.
Otwarcie pierwszej restauracji Johnny Rockets w Polsce planowane jest na początek 2016 roku. Aktualnie działa ponad 125 restauracji poza USA i w planach jest podwojenie tej liczby do 2017 roku.
Johnny Rockets jest międzynarodową siecią restauracji, która oferuje wysokiej jakości innowacyjne elementy menu, w tym świeże, nigdy nie mrożone mięso do hamburgerów jak Veggie Boca® burger, a także kanapki z kurczaka, czy chrupiące frytki. Ta dynamicznie rozwijająca się marka oferuje przyjazną obsługę i optymistyczną muzykę, tworząc przyjazną, nieformalną atmosferę zabawy. Założona w 1986 roku sieć Johnny Rockets posiada ponad 330 franczyzowych lokali w 26 krajach na całym świecie.
Tagi: