- Każdy użytkownik urządzeń mobilnych może teraz bez przeszkód
korzystać w Galerii Wisła z bezpłatnej sieci wi-fi oraz m.in. przeglądać
promocje z wykorzystaniem nowo zaprojektowanej strony internetowej - informuje Magdalena Michalska, manager marketingu Galerii Wisła -
Ponadto
wprowadziliśmy nowy zapach, który towarzyszy Klientom podczas wizyty w
galerii, a kolejne udogodnienia są już w trakcie realizacji.
Otwarta
w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum
handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z
oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4
kondygnacjach obiektu. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z
funkcją rozrywkową centrum jest także doskonałym miejscem rodzinnego
wypoczynku oraz spotkań z przyjaciółmi w 5-salowym, nowoczesnym kinie,
kręgielni, kawiarniach i restauracjach.
Tagi: