Współpraca sieci Lidl z marką Wittchen rozpoczęła się cztery lata temu. Od tej pory dwa razy w roku klienci mają okazję kupić w sklepach Lidl m.in. skórzane torebki, portfele, rękawiczki czy paski z certyfikatem Wittchen. W tegorocznej ofercie do wyboru będą aż 53 wzory torebek z naturalnej, włoskiej skóry, czyli o 21 więcej, niż w ubiegłym roku. Myślą przewodnią kolekcji jest elegancja w klasycznym stylu.
–
Efekt współpracy z marką Wittchen już w 2012 r. przerósł nasze oczekiwania. Dlatego z roku na rok kontynuujemy wspólne działania, oferując naszym klientom jeszcze większy wybór eleganckich, skórzanych torebek i akcesoriów. Jako firma jesteśmy innowacyjni i podążamy za aktualnymi trendami, dlatego stawiamy na współpracę z najlepszymi – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Wśród kilkudziesięciu rodzajów torebek wykonanych ręcznie z włoskiej skóry będzie można znaleźć 20 wzorów wytworzonych ze skóry klasycznej oraz 33 fasony z nowoczesnej skóry Saffiano – fakturowanej oraz bardzo wytrzymałej, z charakterystycznym, subtelnym wzorem. Wszystkie torebki pochodzą z kolekcji Elegance przygotowanej z myślą o sezonie jesienno-zimowym. Charakteryzuje ją ponadczasowość oraz najwyższa jakość idąca w parze z aktualnymi trendami. Torebki są dostępne w najmodniejszych oraz klasycznych kolorach – m.in. w czarnym, granatowym, burgundowym, szarym, orzechowym czy beżowym.
–
Współpraca z firmą Lidl to idealna szansa na dotarcie do klientów, którzy cenią bardzo dobrą jakość produktów. Marka Wittchen jest gwarancją najwyższej jakości, którą klienci sklepów Lidl bez wątpienia docenili. To już ósma odsłona naszej współpracy. Mamy nadzieję, że przyszłe projekty także okażą się sukcesem – zaznacza Monika Wittchen, wiceprezes Zarządu spółki Wittchen.
Tagi: