Jesienna kampania Galerii Malta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-02 | 13:53
75 000 zł to łączna wartość bonów zakupowych, które Galeria Malta przeznaczyła we wrześniu dla swoich klientów w ramach akcji prosprzedażowej „Codziennie Ty”. Ponadto w centrum powstanie wyjątkowa scenografia z manekinami w najmodniejszych stylizacjach.
Co tydzień każdy pasjonat mody będzie mógł głosować na prezentowane kreacje korzystając ze specjalnej aplikacji na FB.
1 września ruszyła jesienna kampania reklamowa poznańskiej Galerii Malta. – Jedną z atrakcji jest akcja prosprzedażowa, która ma zachęcić klientów do skorzystania z bogatej oferty naszej Galerii oraz wspierać jej wizerunek jako miejsca, w którym liczą się ludzie i ich potrzeby, wśród nich również i te związane z obszarem zakupów – mówi Agnieszka Juszkis, marketing manager galerii. Za każde wydane 200 zł klienci otrzymają bon o wartości 20 zł, który mogą zrealizować w 70 punktach (sklepach, restauracjach, kawiarniach i stoiskach) biorących udział w akcji.
Dodatkowo na klientów czekają najmodniejsze stylizacje tej jesieni skomponowane z ubrań, butów i dodatków takich marek jak United Colors of Benetton, Marks&Spencer, Tatuum, Wrangler, Lee, Levi’s, KappAhl, PrimaModa, Ochnik, Kazar, czy Only i wielu innych. Będzie je można oglądać w centralnym punkcie Galerii w specjalnej, niecodziennej modowej aranżacji  przygotowanej z profesjonalnymi designerami. Co tydzień każdy pasjonat mody może głosować na stylizacje prezentowane na manekinach na FB Galerii. Po zagłosowaniu na wszystkie propozycje należy uzasadnić swoją decyzję. Autorzy najciekawszych komentarzy otrzymają nagrody.
Jesienna kampania Galerii Malta i zaplanowane w jej ramach działania stanowią część długofalowej kampanii reklamowej „Galeria Malta: Codziennie Ty”. Bezpośrednio do niej nawiązują unikalne kreacje wykorzystujące czarno-białe fotografie inspirowane zdjęciami z lifestylowych magazynów. – Oryginalne kreacje bardzo spodobały się naszym klientom przyczyniając się do wzrostów sprzedaży i odwiedzalności, które przyniosła wiosenna kampania. Tym razem również spodziewamy się wysokich wyników, tym bardziej, że według badań ARC Rynek i Opinia Galeria Malta jest obecnie najbardziej lubianym i najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w Poznaniu – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
Kreacje jesiennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, billboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-12-16 do 2016-01-31

Jesienna kampania Galerii Malta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.