75 000 zł to łączna wartość bonów zakupowych, które Galeria Malta przeznaczyła we wrześniu dla swoich klientów w ramach akcji prosprzedażowej „Codziennie Ty”. Ponadto w centrum powstanie wyjątkowa scenografia z manekinami w najmodniejszych stylizacjach.
Co tydzień każdy pasjonat mody będzie mógł głosować na prezentowane kreacje korzystając ze specjalnej aplikacji na FB.
1 września ruszyła jesienna kampania reklamowa poznańskiej Galerii Malta. –
Jedną z atrakcji jest akcja prosprzedażowa, która ma zachęcić klientów do skorzystania z bogatej oferty naszej Galerii oraz wspierać jej wizerunek jako miejsca, w którym liczą się ludzie i ich potrzeby, wśród nich również i te związane z obszarem zakupów – mówi Agnieszka Juszkis, marketing manager galerii. Za każde wydane 200 zł klienci otrzymają bon o wartości 20 zł, który mogą zrealizować w 70 punktach (sklepach, restauracjach, kawiarniach i stoiskach) biorących udział w akcji.
Dodatkowo na klientów czekają najmodniejsze stylizacje tej jesieni skomponowane z ubrań, butów i dodatków takich marek jak United Colors of Benetton, Marks&Spencer, Tatuum, Wrangler, Lee, Levi’s, KappAhl, PrimaModa, Ochnik, Kazar, czy Only i wielu innych. Będzie je można oglądać w centralnym punkcie Galerii w specjalnej, niecodziennej modowej aranżacji przygotowanej z profesjonalnymi designerami. Co tydzień każdy pasjonat mody może głosować na stylizacje prezentowane na manekinach na FB Galerii. Po zagłosowaniu na wszystkie propozycje należy uzasadnić swoją decyzję. Autorzy najciekawszych komentarzy otrzymają nagrody.
Jesienna kampania Galerii Malta i zaplanowane w jej ramach działania stanowią część długofalowej kampanii reklamowej „Galeria Malta: Codziennie Ty”. Bezpośrednio do niej nawiązują unikalne kreacje wykorzystujące czarno-białe fotografie inspirowane zdjęciami z lifestylowych magazynów. –
Oryginalne kreacje bardzo spodobały się naszym klientom przyczyniając się do wzrostów sprzedaży i odwiedzalności, które przyniosła wiosenna kampania. Tym razem również spodziewamy się wysokich wyników, tym bardziej, że według badań ARC Rynek i Opinia Galeria Malta jest obecnie najbardziej lubianym i najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w Poznaniu – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
Kreacje jesiennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, billboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Tagi: