MediaMarkt dynamicznie poszerza sieć sprzedaży, zgodnie z realizowaną strategią rozwoju wielokanałowego. Jesienią nastąpi otwarcie sklepu MediaMarkt we Włocławku, który oparty będzie na sprawdzonym, kompaktowym koncepcie. To kolejny krok w rozwoju sieci MediaMarkt w mniejszych miastach.
MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, której celem jest dotarcie do jak najszerszego grona klientów. Równolegle rozbudowywany jest internetowy kanał sprzedaży oraz sieć sklepów stacjonarnych. Istotnym elementem strategii jest koncept, zakładający dostosowywanie tradycyjnych wielkopowierzchniowych marketów do potrzeb mniejszych miast.
MediaMarkt jest już obecny we wszystkich dużych miastach w Polsce, a otwieranie marketów w mniejszych miastach zapewnia nam dalszą możliwość rozwoju oraz dotarcie z naszą bogatą ofertą do nowej grupy klientów
– mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt.
MediaMarkt we Włocławku zlokalizowany będzie w budynku wolnostojącym, przy ul. Komunalnej 1, w obszarze centrum handlowego. Na całkowitej powierzchni ponad 1400 m kw. sklep zaoferuje mieszkańcom miasta i okolic dostęp do szerokiego wyboru urządzeń elektroniki użytkowej, nowoczesnych rozwiązań technologicznych, profesjonalnego doradztwa i bogatego pakietu usług. Nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowana powierzchnia sprzedaży zapewni klientom idealne warunki do poznania zalet produktów. Dzięki strategii multichannel klienci będą mieli dostęp do pełnej oferty MediaMarkt obejmującej blisko 100 tys. produktów.