Jedyny w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych - 100% Retail & Fashion

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-09-01 | 09:30
Już po raz trzeci, w dniach 6-7 października 2016 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy obejmą szerokie spektrum zarządzania marką „fashion”. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, sesje zdjęciowe, projekty marketingowe, trendy mody wykorzystywane w produkcie, marketingu i visual merchandisingu, e-commerce  – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej wyspecjalizowanej konferencji „100% Retail & Fashion”.

W nadchodzącej edycji skupimy się na najbardziej gorących tematach tego roku” – zapewniają organizatorki wydarzenia. Będzie mowa o efektywnych narzędziach wspierających sprzedaż online, o nowych rozwiązaniach dla projektantów i młodych marek odzieżowych, o błędach w obszarach e-commerce, o „legalnej” sprzedaży w internecie, czy kampaniach video, z których warto brać przykład. Będzie też wiele o ostatniej kampanii sportowej marki 4f, o kolaboracji z gwiazdami (Mohito) czy wprowadzeniu nowych marek na rynek (Tallinder, Cardio Bunny).  Skupimy się również na prezentacji sprawdzonych narzędzi wspierających sprzedaż, które rozliczane są jedynie za osiągnięty efekt, ale też na strategii komunikacji marki dla dzieci.  Nie zabraknie tematyki  o trendach, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych, skutecznych mailingów, identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora.

”Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla tych największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenia w Retail & Fashion znamy możliwości, ale tez problemy marek z tego sektora. Wykłady dedykujemy  przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie mają zbyt „rozdmuchanych” budżetów marketingowych, a poszukują skutecznych narzędzi promocji” –  mówi Magdalena Jasińska – jedna z organizatorek konferencji. „Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy i kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Jednym słowem chcemy powtórzyć sukces poprzednich edycji, i zarazić tych, którzy jeszcze do nas do tej pory nie trafili” – dodaje Sabina Klechowicz - druga z organizatorek wydarzenia. Parafrazując poprzednich uczestników – twoja marka po tym wydarzeniu nie będzie już taka sama.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma REAL LINE MANNEQUINS, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Ważnym elementem „100% Retail & Fashion” jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej z Momentum Trainers.  Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem afterparty w klubie Atelier nad samym morzem!

Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl
Osoby kontaktowe:
Sabina Klechowicz,
s.klechowicz@retailandfashion.pl, tel. 609 990 627
Magdalena Jasińska,
m.jasinska@retailandfashion.pl, tel 502 168 387

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-10-09 do 2016-10-09

Jedyny w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych - 100% Retail & Fashion

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.