Na powierzchni 800 m kw. znajduje się szeroka oferta asortymentowa, w tym doskonałej jakości produkty świeże, za które sieć otrzymała nagrodę Market Roku 2016. Klienci mogą również wybierać spośród 900 produktów marki Piotr i Paweł "Zawsze jakość".
Dla klientów sklepu Piotr i Paweł przy ul.Limbowej sieć przygotowała program lojalnościowy Podwajamy rabaty.
W dniu otwarcia na odwiedzających sklep czekały specjalne oferty promocyjne oraz liczne degustacje. Natomiast 3 września wszyscy klienci będą mogli zobaczyć pokaz kulinarny przygotowany przez Mateusza Nowaka, uczestnika IV edycji kulinarnego programu MasterChef.
Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 135 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4%.
Od 13 lat Piotr i Paweł działa także w obszarze e-zakupów. Zakupy przez Internet można zamawiać z każdego miejsca w Polsce.
Tagi: