Jarrod Scott bohaterem najnowszej kampanii marki Vistula

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-02-08 | 15:03
Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.
Przed obiektywem stanął Jarrod Scott, światowej sławy model, mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Tom Ford, Chanel czy Jean Paul Gaultier. Ten Australijczyk o włoskich i niemieckich korzeniach, prywatnie entuzjasta wyścigów samochodowych, swoją karierę zaczynał jednak od... gry w piłkę nożną. W jednym z klubów piłkarskich wypatrzyli go agenci paryskich pokazów mody, dzięki czemu Scott niemal wprost z murawy boiska trafił na wybieg u Givenchy’ego.
Od tego czasu Scott regularnie pojawia się w kampaniach reklamowych najlepszych domów mody, w tym m.in. u Jimmy’ego Choo, gdzie pozował u boku swojej słynnej rodaczki Nicole Kidman, a także w sesjach i edytorialach międzynarodowych magazynów: Vogue Homme, Numero czy GQ.
Supermodel pozostał jednak wierny sportowi – cztery razy w tygodniu ćwiczy na siłowni, biega i jeździ na rowerze, co pozwala mu utrzymać jego zachwycającą sylwetkę. To właśnie ona, w połączeniu z niepowtarzalnym wyglądem, męską urodą i pozytywną energią, została uwydatniona w pełnych temperamentu kadrach, eksponujących najnowszą kolekcję Vistuli.
Sama sesja nie należała do najłatwiejszych. – Fuerteventura, choć oddalona zaledwie sto kilometrów od Afryki i uważana za wiecznie słoneczną wyspę, przywitała nas deszczem i porywistym wiatrem – mówi Wojciech Bednarz, projektant marki. Jak przyznaje, nieprzewidywalna i zmienna aura, podobnie jak zróżnicowany krajobraz – od rajskich plaż po wulkaniczne skały -  poskutkowały jednak wyjątkowo dynamicznymi i przykuwającymi uwagę zdjęciami. Żywą kolorystykę i przebojowy charakter nowych modeli garniturów, sportowych kurtek, spodni i szortów dodatkowo podkreśliły uchwycone na zdjęciach barwne kite’y i deski ze słynnej, miejscowej szkoły kite – i windsurfingu Rene Egli.
Zdjęcia do najnowszej kampanii na wiosnę i lato 2016 wykonał Mateusz Stankiewicz.
Kolekcja na wiosnę i lato 2016 będzie dostępna w sprzedaży od lutego 2016 w salonach firmowych Vistuli oraz w e-sklepie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-07 do 2016-05-07

Jarrod Scott bohaterem najnowszej kampanii marki Vistula

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.