Jack Wolfskin odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-02-24 | 14:33
W roku gospodarczym 2011 firma Jack Wolfskin ponownie wyraźnie zwiększyła swoje skonsolidowane obroty – o 22,5% i osiągnęła poziom 355 milionów euro, umacniając tym samym swoją silną pozycję na rynku. Wszystkie grupy produktów (odzież, wyposażenie, buty) oraz wszystkie kanały sprzedaży i regiony przyczyniły się do tego pozytywnego rozwoju. W sprzedaży butów odnotowano wyjątkowo wysoki wzrost o ponad 35%. Również w krajach europejskich sprzedaż osiągnęła nadzwyczaj wysoki poziom. Na terenie krajów azjatyckich sprzedaż wzrosła więcej niż dwukrotnie.
- Po raz kolejny zamknęliśmy rok gospodarczy ze znakomitym wynikiem i zgodnie z założeniem wzmocniliśmy naszą pozycję na wszystkich rynkach docelowych. Rozwój firmy w minionym roku gospodarczym potwierdza wysoki potencjał marki Jack Wolfskin także w środowisku międzynarodowym - wyjaśnia Christian Brandt, dyrektor operacyjny w firmie Jack Wolfskin. - Już w pierwszym kwartale bieżącego roku gospodarczego uzyskaliśmy, mimo braku prawdziwej zimy, prawie 10% wzrost sprzedaży. W związku z tym jesteśmy pewni, że w roku 2012 będziemy mogli jeszcze bardziej wzmocnić naszą pozycję na rynku.
Firma Jack Wolfskin sprzedaje swoje produkty głównie w specjalistycznych sklepach sportowych i outdoorowych, a także w sklepach franczyzowych. Obecnie na terenie Europy mamy 300 franczyzobiorców. Tyle samo sklepów franczyzowych mamy w Chinach, gdzie w ostatnim czasie marka Jack Wolfskin zdobyła 4 miejsce wśród produktów outdoorowych. - Istotnym elementem naszej przyszłej strategii jest konsekwentne dążenie do dalszej internacjonalizacji marki. W tym zakresie dostrzegamy jeszcze ogromny potencjał firmy - wyjaśnił Markus Bötsch, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Jack Wolfskin.
Na koniec roku gospodarczego 2011 liczba pracowników zatrudnionych w całym koncernie Jack Wolfskin wynosiła 630, a w roku poprzednim 532. W 2012 roku organizacja firmy Jack Wolfskin zostanie jeszcze bardziej rozbudowana.
Zobacz sklepy Jack Wolfskin w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-01-26 do 2012-01-26

Zobacz także

Jack Wolfskin odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.