J. Fryderyk to młoda marka na polskim rynku, która oferuje bogaty, wysokiej jakości asortyment eleganckiej odzieży męskiej. Firma wszystkie swoje kolekcje projektuje i wyszywa wyłącznie w Polsce, u rodzimych przedsiębiorców. Odbiorcy produktów marki to stylowi mężczyźni, których wygląd zewnętrzny stanowi wizytówkę. Klienci J. Fryderyka to dojrzali zawodowo i mentalnie mężczyźni, znający swoją wartość. Idea i działalność firmy J. Fryderyk rozpoczęła się właśnie w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała, a otwarty tutaj sklep firmowy jest zarazem pierwszym lokalem tej sieci w Polsce. To efekt strategii prezesa Gemini Holding – Rafała Sonika – który wspiera działalność młodych, rozwijających się lokalnych przedsiębiorców. Obecnie marka J. Fryderyk prowadzi intensywną ekspansję i planuje kolejne otwarcia swoich salonów firmowych w kluczowych lokalizacjach handlowych w całym kraju.
-
Czynnikiem jaki zadecydował o lokalizacji salonu w bielskim Gemini jest przede wszystkim to, że nasza firma powstała i tworzy w Bielsku Białej. Nadrzędna wartością marki J. Fryderyk jest kreowanie nowego sposobu wartościowania produktów i usług w branży odzieżowej. Jako marka z prawdziwie polskimi korzeniami pragniemy promować produkty i inicjatywy, które wspierają krajowych przedsiębiorców – mówi Patrycja Wojtak, brand manager marki J. Fryderyk. –
Otwarcie salonu to konsekwencja dynamicznego rozwoju naszej sieci sprzedaży w regularnych galeriach handlowych. Nasze salony funkcjonują na terenie województwa śląskiego, dolnośląskiego oraz małopolskiego. Fakt, iż jesteśmy obecni w topowych centrach handlowych najlepiej świadczy o osiągniętym już poziomie zaawansowania, bogatym know-how oraz o wspaniałych perspektywach rozwoju – podsumowuje P. Wojtak.
Marka J. Fryderyk rozpoczęła również aktywną współpracę z zarządcą obiektu i wspiera działania prowadzone wspólnie z dwoma bielskimi klubami piłki siatkowej – BBTS i BKS Aluprof Bielsko-Biała.
–
Gemini Park Bielsko-Biała jakiś czas temu podpisało umowę partnerską z bielskimi klubami siatkarskimi. Po tym, jak w naszym obiekcie odbyły się prezentacje obu drużyn, prezes firmy J. Fryderyk – pani Monika Jaskólska zaproponowała, aby sportowcy z BBTS zaprezentowali się w ubraniach z kolekcji marki. Taka współpraca została nawiązana i ponieważ zarówno klub, jak i marka są z niej zadowolone, będzie ona również kontynuowana z siatkarkami BKS Aluprof – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała. –
Odbyła się również sesja fotograficzna do noworocznego kalendarza z wizerunkami obu drużyn, która miała miejsce w Gemini Park, m.in. właśnie w salonie J. Fryderyk. Marka została również partnerem obu drużyn i ma możliwość promowania się podczas meczów. Cieszymy się, że z naszymi najemcami łączą nas nie tylko kwestie formalne, wynikające z podpisanej umowy, ale również ciekawe kontakty i współpraca marketingowa, owocna dla wielu stron oraz w swoim efekcie atrakcyjna również dla naszych klientów – podsumowuje K. Brączek.
J. Fryderyk uzupełnia ofertę z branży eleganckiej odzieży męskiej, którą w bielskim Gemini współtworzą takie marki jak m.in. Bytom, Makon, Pako Lorente, czy New Men. W Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała w kwietniu b.r. zakończyła się rozbudowa, dzięki któremu powierzchnia najmu sięga teraz ponad 40 tys. m kw. GLA. W obiekcie mieści się 120 sklepów z branży modowej, usługowej oraz rozrywkowej. Zgodnie z przyjętą strategią, po rozbudowie Gemini Park Bielsko-Biała dysponuje kompleksową, bogatą ofertą skierowaną do całych rodzin.
Tagi: