IV Forum Marketingu w Handlu Detalicznym już 14 września

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-26 | 15:03
Już 14 września 2011 roku w warszawskim Business Centre Club odbędzie się IV Forum Marketingu w Handlu Detalicznym (4th Retail Marketing Forum). Celem Forum jest przekazanie jego uczestnikom najnowszej wiedzy z zakresu wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi  marketingowych w celu pozyskania klientów w handlu detalicznym.
Grupą docelową tego spotkania będą zarówno najmujący (centra handlowe, outlety itp.), jak i najemcy (sieci detaliczne, pojedyncze sklepy) ze wszystkich branż (bez FMCG) obecnych w centrach handlowych (począwszy od mody z biżuterią włącznie, aż po wyposażenie wnętrz z meblami).
W Forum powinni wziąć udział przede wszystkim:
• właściciele, prezesi, dyrektorzy sprzedaży i marketingu w firmach produkcyjnych i importowych posiadających własną sieć sprzedaży
• menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi
• właściciele i kierownicy sklepów
• przedstawiciele centrów handlowych i outletów odpowiedzialni za sprzedaż i marketing
Biorąc udział w wykładach oraz korzystając z porad ekspertów na stoiskach informacyjnych:
• zyskacie informacje o trendach na rynku centrów handlowych w Polsce
• poznacie najnowsze tendencje w komunikacji w miejscu sprzedaży
• zdobędziecie pomysły, jak poprzez skuteczne akcje promocyjne w miejscu sprzedaży pozyskać nowych klientów
• poznacie możliwości praktycznego wykorzystania systemów lojalnościowych
• dowiecie się jakie nowości w visual merchandisingu zaprezentowano na światowych targach Euroshop w Düsseldorfie
• poznacie tajniki kampanii reklamowych w internecie
W przerwach między wykładami można będzie skorzystać ze smacznego poczęstunku, odwiedzić stoiska informacyjne wystawców, nawiązać ciekawe kontakty biznesowe.
Koszt udziału 1 osoby z firmy wynosi 490 PLN netto. Koszt uczestnictwa każdej kolejnej osoby z tej samej firmy wynosi 390 PLN netto.
Udział w Forum należy potwierdzić poprzez nadesłanie wypełnionego Formularza zgłoszenia faksem na numer 22 559 39 62 lub mailem na adres biuro@promedia.biz.pl do dnia 31.08.2011.
Organizatorzy proszą o zabranie wizytówek. Wezmą one udział w losowaniu upominków.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in. portal Galeriehandlowe.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

IV Forum Marketingu w Handlu Detalicznym już 14 września

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.