Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
- menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
- decydenci w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach,
- osoby decydujące o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych.
Dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:
- zyskasz wiedzę o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych,
- dowiesz się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów,
- lepiej wykorzystasz sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży,
- łatwiej skorzystasz z nowych technologii wspierających sprzedaż,
- poznasz sekrety najlepszych sklepów na świecie
W przerwach między wykładami:
- skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
- nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
Więcej informacji: www.promedia.biz.pl. tel. (0-22) 559 39 61, e-mail: a.lancow@promedia.biz.pl