iSpot Apple Premium Reseller, salon oferujący szeroki wybór produktów marki Apple, został kolejnym najemcą Galerii Północnej, pierwszego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w północno-wschodniej części Warszawy.
- Nawiązanie współpracy z Galerią Północną jest ważnym krokiem w naszej strategii rozwoju. Wierzymy, że nasze partnerstwo, biorąc pod uwagę atrakcyjną lokalizację centrum, zróżnicowaną ofertę i innowacyjne rozwiązania architektoniczne, będzie bardzo korzystne dla klientów Galerii Północnej – komentuje Tomasz Nawrocki, dyrektor zarządzający spółki SAD i marki iSpot.
iSpot to kolejna kluczowa na rynku marka, która wzbogaca ofertę Galerii Północnej. Renomowana sieć salonów, oferująca produkty marki Apple, dołączyła do grona takich najemców jak: sieć kinowa Cinema City, hipermarket Carrefour, Empik, Smyk, H&M, Grupa LPP (właściciel takich marek jak Reserved czy Cropp), Wólczanka, Vistula, W.Kruk, CCC, Martes Sport czy Forever 21.
- Przyjęta przez nas strategia najmu jest od początku efektywnie realizowana. Z zawartych dotychczas umów najmu kształtuje się już wyraźnie nakreślona oferta Galerii Północnej. Jestem przekonany, że tak budowana oferta handlowa zapewni przyszłym klientom najwyższy komfort zakupów. Lista najemców rośnie z każdym dniem, dziś mam przyjemność powitać w tym gronie markę iSpot, której oferta będzie doskonałym uzupełnieniem produktów z kategorii IT, fotografii, audio i video – Jacek Wachowicz, dyrektor ds. sprzedaży i najmu w GTC.
Galeria Północna, która zaprojektowana została przez APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, będzie nie tylko centrum handlowym, ale przede wszystkim półotwartą przestrzenią rekreacyjną. Projekt zakłada aktywne wykorzystanie dachu, który będzie zagospodarowany zielonymi alejkami spacerowymi, ogrodem i placem zabaw. Galeria Północna jest projektem, który nada zupełnie nową dynamikę warszawskiemu handlowi detalicznemu. Zlokalizowane w północno-wschodniej części stolicy nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe przyciągnie nie tylko mieszkańców Białołęki, ale również klientów z innych dzielnic Warszawy i jej okolic. Galeria udostępni ok. 64 tys. m kw. powierzchni oraz ok. 2 300 miejsc parkingowych.
Jest to obecnie jedna z dwóch najważniejszych inwestycji GTC w Warszawie. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield i JLL, za działania marketingowo-reklamowe agencja Communication Unlimited.