21 kwietnia 2016 roku, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards, czyli konkursu na najlepsze sklepy w Polsce. II miejsce na podium zajął warszawski sklep sportowy Intersport w CH przy Al. Jana Pawła, który w IV kwartale 2015 roku przeszedł całkowitą metamorfozę.
W IV kwartale ubiegłego roku, sieć
Intersport Polska zdecydowała się na zmianę wizualizacji flagowego,
warszawskiego lokalu o powierzchni 1.546m kw. Nowa koncepcja została
docenionaprzez niezależne jury konkursu Retail Marketing Awards w skład
którego weszli fachowcy od visual merchandisingu i marketingu oraz
przedstawiciele mediów.
Po
metamorfozie, sklep Intersport posiada nową, przestronną witrynę
zachęcającą klientów do wejścia.
Wdrożono nowy koncept wizualizacji
marketingowej. Dzięki zmianie aranżacji stref kornerów uzyskano jasny
podział kategorii. W całym lokalu zastąpiono tradycyjne oświetlenie -
nowoczesnymi i energooszczędnymi źródłami typu LED, dostosowano
kolorystykę sklepu do aktualnych trendów, odświeżono wykładzinę
podłogową oraz wymieniono część wyposażenia sklepu. Nowe gondole
ekspozycyjne z bogatą ofertą odzieży i akcesoriów sportowych oraz
komfortowe przymierzalnie z wygodnymi siedziskami – to jedne w wielu
atutów sklepu Intersport. Wszystkie ww. zmiany zostały wysoko
ocenione przez jury konkursu Retail Marketing Awards przyznające
tegoroczne nagrody.
Tagi: