Zarząd Intersport Polska S.A. poinformował, że według wstępnych szacunków spółka w 2016 roku uzyskała 205.201 tys. zł ze sprzedaży towarów i usług (w 2015 roku ta kwota wynosiła: 214.184 tys. zł). EBITDA uplasowała się na poziomie -467 tys. zł (w 2015 roku było: 5.079 tys. zł), szacowana EBITDA bez uwzględnienia zdarzeń o charakterze jednorazowym wyniosła w 2016 roku 1.411 tys. zł. Strata netto wyniosła 8.573 tys. zł (w 2015 roku strata netto wyniosła: 4.419 tys. zł).
Niższe przychody ze sprzedaży w 2016 roku o 4,2% w porównaniu do 2015 roku spowodowane były w głównej mierze zmniejszeniem przychodów ze sprzedaży towarów oznaczonych markami własnymi w ujęciu r/r o 19,6%, tj. 6.186 tys. zł co odpowiada za około 70% ogólnego spadku sprzedaży.
Głównymi powodami osiągnięcia słabszych wyników finansowych w 2016 roku było uzyskanie mniejszej marży na sprzedaży w ujęciu r/r o 4.548 tys. zł; spadek marży dotyczył głównie towarów oznaczonych markami własnymi o 2.590 tys. zł. Ponadto koszty zdarzeń o charakterze jednorazowym w 2016 roku wyniosły 1.878 tys. zł na co złożyły się: koszty zamknięcia w 2016 roku trzech sklepów (koszty niezamortyzowanej części majątku trwałego, koszty przywrócenia lokali do stanu początkowego oraz odprawy dla pracowników) oraz rezerwa na planowane zamknięcia sklepów w 2017 roku.