Sieć Intermarché uruchomiła dla swoich klientów nową aplikacje mobilną Intermarché Polska. Znajdują w niej m.in. aktualne gazetki wszystkich sklepów sieci Intermarché, informacje o akcjach specjalnych oraz atrakcyjne promocje.
Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuje mobilnie 2016” aż dla 80 % badanych, obecność marki w kanale mobilnym świadczy o jej nowoczesności i przystosowaniu do potrzeb klientów. Eksperci rynkowi twierdzą, że znaczenie m-commerce, także w branży spożywczej, wzorem Europy Zachodniej, będzie systematycznie rosło. Według badania firmy Spicy Mobile konsumenci preferują aplikacje, które w łatwy i szybki sposób informują o rabatach niż strony internetowe popularnych sieci handlowych.
Sieć sklepów Intermarché, należąca do Grupy Muszkieterów, wpisuje się w ten trend uruchamiając aplikację mobilną Intermarché Polska. Klienci sieci mogą dzięki niej sprawdzić aktualną gazetkę wybranego sklepu, zapoznać się z lokalnymi promocjami, najnowszymi konkursami oraz akcjami specjalnymi. Ponadto niebawem dla użytkowników aplikacji zostaną wprowadzone specjalne kupony promocyjne. Inną praktyczną funkcją jest spersonalizowany alert, który na bieżąco będzie informował klientów o nowościach w danym sklepie.
Dodatkowo, aplikacja Intermarché Polska jest połączona bezpośrednio z aplikacją Atelier Intermarché, w której klienci mogą znaleźć ciekawe inspiracje kulinarne oraz porady na temat doboru win do potraw.
Dostępność gazetki na urządzeniach mobilnych na pewno ucieszy naszych zabieganych klientów. Przed wyjściem do sklepu lubimy czasem przejrzeć aktualną ofertę i zaplanować zakupy. Ponadto, niedługo wprowadzimy ofertę bonów rabatowych dedykowanych wyłącznie użytkownikom aplikacji. W ten sposób zawsze będą znali produkty, na których w danym tygodniu mogą zaoszczędzić
– mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché.