Polska Liga Koszykówki S.A. - prowadząca rozgrywki pod nazwą Tauron
Basket Liga - podpisała umowę o współpracy z supermarketami Intermarché i
Bricomarché. Będą one sponsorami Tauron Basket Ligi i partnerami
projektu telewizji internetowej PLK.TV. Producentem transmisji PLK.TV
jest Telewizja Internetowa esporttv.pl.
- To pierwszy taki kompleksowy projekt internetowej telewizji w polskich ligach zawodowych i jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że pozyskaliśmy wartościowego partnera do współpracy przy PLK.TV. Supermarkety Intermarché i Bricomarché to kolejna firma współpracująca z Tauron Basket Ligą, co potwierdza, że koszykówka to dobry biznes. Jesteśmy bardzo wdzięczni, gdyż dzięki tej umowie będziemy mogli zrealizować nasze plany związane z telewizją internetową, o których myśleliśmy od początku tego roku. Wielkie podziękowania należą się też Panu Piotrowi Nowickiemu z firmy esporttv.pl, którego pasja i zaangażowanie pozwoliły na rozwinięcie tego projektu - komentuje Prezes PLK S.A. Jacek Jakubowski.
- Sieci Intermarché i Bricomarché są zaangażowane w różne projekty z dziedziny społecznej odpowiedzialności biznesu m.in. promocję honorowego krwiodawstwa, budowanie placów zabaw czy promowanie szermierki wśród dzieci i młodzieży. Teraz podjęliśmy decyzję o sponsorowaniu sportu. Wierzymy w potencjał, który tkwi koszykówce. Chcemy, aby współpraca z Tauron Basket Ligą była działaniem długofalowym dlatego mamy nadzieję, że jej efektem będzie wzmocnienie rozpoznawalności sieci sklepów spożywczych Intermarché jak i „dom i ogród” Bricomarché również w regionach, gdzie nie jesteśmy silnie obecni - powiedział Janusz Jasiński, Prezes sieci Intermarche.
W ramach projektu PLK.TV do końca sezonu 2010/2011 wyprodukowanych i pokazanych na stronie oficjalnej Tauron Basket Ligi (PLK.pl) zostanie 18 meczów. Niewykluczone, że projekt PLK.TV będzie jeszcze rozwijany.
Tagi: