Blue City, warszawskie centrum handlowe 4-tej generacji, uruchomiło interaktywną strefę relaksu. Klienci centrum mogą naładować tu telefon, tablet czy laptop. Przygotowano także interaktywną rozrywkę w postaci m.in. gier zręcznościowych a także ponadwymiarowe szachy.
Interaktywna strefa relaksu Blue City to przestrzeń, w której klienci centrum mogą odpocząć w wygodnych fotelach i pufach oraz skorzystać z oferty interaktywnej rozrywki. Gry zręcznościowe, ponadwymiarowe szachy czy możliwość naładowania urządzeń typu telefon, tablet czy laptop – to tylko niektóre z atrakcji, które znalazły się w nowo otwartej strefie relaksu Blue City.
W ramach długotrwałej strategii cyfryzacji centrum, Blue City regularnie wprowadza udogodnienia technologiczne dla swoich klientów. Jako pierwsze centrum w kraju wprowadziło interaktywne mapy. Na terenie całej galerii klienci mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu oraz aplikacji PointFinder, dzięki której bez problemu trafią do wybranego sklepu i otrzymają spersonalizowane oferty rabatowe. Od lipca ubiegłego roku, Blue City współpracuje z aplikacją Qpony – to innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy.
-
W 2015 roku stworzyliśmy nową stronę internetową oraz nowe wersje aplikacji mobilnych na IOS i Androida. Liczba wizyt z urządzeń mobilnych na naszej stornie internetowej przekroczyła już 50% - mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City, odpowiedzialny za projekty digital marketingu.
Tagi: