LPP nie rezygnuje z ambitnych planów ekspansji w Europie, jak i na Bliskim Wschodzie. Pierwszy pozaeuropejski salon flagowej marki - Reserved powstał w Egipcie w lutym 2015 roku, kolejne otwarto w ubiegłym roku w Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej, natomiast w styczniu tego roku został otwarty pierwszy salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Obecnie trwają także prace nad wprowadzeniem na ten rynek kolejnych marek z portfolio firmy - Mohito i Sinsay. Do 2020 roku firma zamierza otworzyć w tym regionie łącznie około 70 sklepów trzech marek.
-
W 2016 roku planujemy zwiększyć powierzchnię handlową o 15% (na koniec grudnia wyniosła ok. 844 tys. m kw.). Zamierzamy rozwijać się zarówno w krajach, w których już jesteśmy obecni, np. w Niemczech, Polsce, Rumunii, na Bałkanach i Bliskim Wschodzie – jak i na nowych rynkach – planujemy m.in. otwarcia salonów franczyzowych na Białorusi i w Kazachstanie. W Niemczech koncentrujemy się na rozwoju marki flagowej - Reserved, podobny model chcemy realizować także na innych rynkach zachodnioeuropejskich. Jeśli natomiast chodzi o nasz najnowszy brand – markę Tallinder obecnie planujemy otwarcia w Polsce – w tym roku powstanie 7 lub 8 salonów naszej marki premium - mówi Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP
Tagi: