Spółka Costa Coffee Polska (dawniej CHI Polska) w ubiegłym roku zakończyła proces rebrandingu, na skutek czego zastąpiono wszystkie kawiarnie coffeeheaven i Costa by coffeheaven lokalami sygnowanymi marką Costa Coffee.
Pod koniec rebrandingu zintensyfikowano działalność w zakresie otwierania nowych lokali. Aktualnie sieć liczy 116 kawiarni Costa Coffee i ponad 200 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Spółka planuje w kolejnych latach kontynuować dynamikę rozwoju, czego efektem będzie kilkanaście otwarć kawiarni rocznie. Jak zapowiada firma, nowe lokale otwierane będą w centralnych punktach miast, biurowcach, głównych ulicach handlowych, bliskiej odległości od miejsca zamieszkania czy pracy. Marka stawia także na rozwój sieci kawomatów.
-
W perspektywie 5-6 lat spodziewamy się około dwukrotnego wzrostu naszej sieci kawiarni i około trzykrotnego wzrostu sieci kawomatów, dzięki czemu będziemy docierać do miłośników marki Costa w ponad 800 lokalizacjach w całej Polsce. Chcemy nie tylko utrzymać pozycję lidera, ale przede wszystkim dalej napędzać rozwój rynku - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska -
Wciąż intensywnie myślimy o ekspansji w średnich i mniejszych miejscowościach. Pod kątem mniejszych miejscowości myślimy też o programie franczyzowym – planujemy niebawem opracować taki program - zapowiada.
Tagi: